loading...
فروش انواع ماشین خارجی
مخبرالدوله بازدید : 31 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (1)

اجاره خودرو

   کسب و کار موسسات و شرکت های اجاره اتوموبیل، به صورت اجاره وسایل نقلیه از جمله خودروی سواری، کامیون و دیگر وسایل نقلیه متناسب با نیاز مشتری بوده و این خدمات، مجموعه ای از خدمات اجاره ماشین به شمار می رود. به علاوه، مدت زمان قرار داد رزرو و اجاره ماشین، بستگی به نیاز مشتری، از چند ساعت تا یک ماه متغیر بوده و این قرارداد، مابین شرکت اجاره خودرو و مشتری منعقد می گردد. خدمات اجاره ماشین، هم به صورت اجاره همراه راننده و یا بدون راننده صورت می گیرد که به همین ترتیب، شرایط اجاره هر کدام  نیز متفاوت است. هنگام ارائه خدمات،  شرکت اجاره ماشین موظف است طیف گسترده ای از ماشین های ارزان قیمت، میان رده و لوکس را در اختیار مشتری قرار دهد تا از این طریق بتواند پاسخگوی نیازهای تمامی مشتریان باشد. علاوه بر این، موسسه اجاره ماشین، علاوه بر خدمات اجاره ،خدمات دیگری مانند بیمه، سیستم موقعیت یابی یا همان GPS ، سیستم های سرگرمی، صندلی های مناسب کودکان و دیگر خدمات مورد نیازمشتری را ارائه می دهد.

   هنگام اجاره ماشین، شرایطی مانند جمع و جور بودن، نوع ماشین و لوکس بودن آن در نظر گرفته می شود. البته این ویژگی ها در کلیه شرکت های اجاره ماشین، متفاوت است. مدت زمان اجاره ماشین نیز یکی دیگر از متغیرهای مورد نظر در اجاره خودرو است. برخی از شرکت های اجاره ماشین، نرخ ویژه ای برای سالمندان یا اعضای سازمان های خاصی ارائه می دهند.

   مقایسه نرخ اتوموبیل های اجاره ای ،تصویر دقیق تری را در انتخاب خودرو مورد نظرتان به شما ارائه می دهد. سعی کنید کلیه هزینه های مربوط به اجاره ماشین را در نظر بگیرید. البته ممکن است برخی از هزینه ها در زمان رزرو آنلاین در اختیار شما قرار نگیرد و بهتر است در این گونه مواقع با مراجعه حضوری، اطلاعات لازم را دریافت کنید. قرارداد اجاره را با دقت تمام بخوانید و هزینه های مربوط به حوادث را بررسی کنید. در بسیاری از شرکت های اجاره خودرو در ایران، سوابق رانندگی مشتری بررسی شده و اجاره ماشین به افرادی که از سابقه خوب رانندگی برخوردار نبوده و یا خارج ازاستاندارهای شرکت هستند، صورت نمی گیرد. سوابق رانندگی مشتری شامل تخلفات رانندگی، رعایت اصول رانندگی، حوادث، توجه به مقررات یا ترک صحنه تصادف، خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی می شوند. زمانی که شما قصد شروع یک سفر هیجان انگیز را دارید، اجاره یک ماشین لوکس می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

   شرکت اجاره ای متناسب با مالیات تعیین شده در شهر یا شهرستان، نرخ مالیات را به قیمت ماشین اجاره ای شما اضافه خواهد کرد. همچنین ممکن است هزینه صدور مجوز خودرو یا هزینه بازیابی و انرژیرا  در قیمت ها منظور کند. مدارک لازم جهت اجاره خودرو شامل، کارت شناسایی معتبر، چک بانکی و یا ارائه سفته، ( که معمولا ۲۰تا ۱۰۰درصد از قیمت خودرو است)، سند ملکی و یا ارائه اجاره نامه است. در رزرو ۲۴ ساعته ماشین، شما می توانید پیش از پایان مهلت اجاره، مدت اجاره را تمدید کنید.

مخبرالدوله بازدید : 35 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

اجاره خودرو


 

موسسه راد خودرو در این زمینه همت کرده و تخصص های مختلف را در مجموعه خود جمع آوری کرده است  این امر موجب شده تا مشتریان این موسسه پس از  اجاره اولین خودرو برای دفعات دیگر نیز با مراجعه به شرکت و اجاره خودرو های دیگر یا همان خودرو رضایتمندی عملی خود را نشان میدهند و این امر موجب ایجاد حس  بالندگی در مجموعه رادخودرو به جهت ایجاد حس رضایتمندی در مشتری می شود. ناگفته نماند که سیاست موسسه راد خودرو ارائه‌ی خدماتی ممتاز از سایر شرکتها و موسسات همکار می باشد.

 استقبال روزافزون مردم از صنعت اجاره خودرو به دلیل این است که هزینه اجاره ماشین برای کارها به مراتب به مراتب به صرفه تر از خرید همان خودرو است به همین دلیل است که مردم  بی آنکه نگران خرابی خودرو یا افت قیمت آن و یا سایر مسائل دیگر مربوط به مالکیت داشته باشند در زمان مورد نظر ومورد نیازشان همان خودرو را اجاره می کنند .

از دیگر خدمات این موسسه اجاره خودرو به سازمانها و ادارات دولتی و نیمه دولتی و شرکت‌های خصوصی است این ادارات و موسسات و شرکتها عمدتاً خودرو های مورد نظرشان را به صورت ماهانه یا سالانه اجاره می‌کنند و از تخفیفات بیشتری برخوردار می‌شوند در این موارد شرکت راد خودرو به صورت ماهانه خودرو را جهت سرویس  برای چند ساعتی تحویل گرفته و پس از بررسی و بازدید فنی آن را مجدد دادن به مشتری مسترد می کنند به این صورت خودروها  همواره  آماده سرویس دهی به مشتریان ارائه می شود هتل‌ها و موسسات توریستی و گردشگری و همچنین شرکتهای تجاری خصوصی و دولتی و مسافرین خارجی و داخلی فرودگاه ها از مشتریان دائمی شرکت راد خودرو می باشند.

همانطور که مستحضرید هر خودرو قابلیت و ویژگی های مخصوص به خود را دارند به عنوان مثال  خودروهای شاسی بلند مناسب سفرهای بیرون شهر  هستند و خودروهای سواری  لوکس عمدتاً برای قرار ملاقات ها و به صورت تشریفات استفاده میشود که در این میان برخی نیز باز مناسب سفر و برخی دیگر مناسب استفاده در شهر می باشد شما مشتری گرامی می توانید با ارائه جهت و انگیزه اجاره اتومبیل و نیز  مبلغی که می خواهید هزینه کنید و همچنین تعداد نفرات و سایر مواردی که مشاور از شما سوال می کند از مشاوره مشاورین شرکت راد خودرو بهره ببرید و بهینه و بهترین خودرو را با توجه به نیاز و شرایطتان اجاره کنید

ممکن است شما به جهت فعالیت روزانه تان نخواهید رانندگی کنید بلکه صرفاً خودرو را جهت جابجایی مهمان یا مشتری خاص خود کرایه کنید این امر بیشتر برای انجام امور کاری صورت می‌گیرد شرکت راد خودرو با پیش بینی این موضوع علاوه بر اجاره خودرو بدون راننده خودروهای خود را  با راننده نیز اجاره می دهد .

 

در میان برندهای موجود در بازار ایران خودروهای امریکایی آلمانی ژاپنی فرانسوی ایتالیایی  ایرانی و غیره وجود دارند. برای کسی که خودرو می‌خواهد اجاره کند باید اولویتش، هزینه ،سلامت خودرو و ایمنی آن باشد در اولویت های بعدی باید ملاک انتخاب  سطح امکانات رفاهی و کیفیت آن و آپشنهای خودرو باشد اکنون با توجه به خودرو های موجود در بازار خودرو های کره ای و خودروهای آلمانی نسبت به سایر برندها مناسب تر می باشد با این تفاوت که خودروهای کره‌ای از لحاظ هزینه به صرفه تر و خودروهای المانی از لحاظ تشریفاتی  مناسب تر است. با توجه به نوع سرویس ها و خدماتی که مشتریان عزیز تا کنون خواسته اند به نظر می‌رسد از همه جهات خودروهای کره ای چه به لحاظ ایمنی و چه به لحاظ آپشن ها و خدمات رفاهی و همچنین از جهت میزان هزینه و سایر موارد مناسب ترین انتخاب برای مشتریان عزیز است .

مخبرالدوله بازدید : 88 شنبه 11 شهریور 1396 نظرات (0)

اکثر تولیدکنندگان خودرو مدل‌هایی با عملکرد نمایشگاهی (Halo) دارند، اما تنها چند نمونه از این خودروها به عنوان نمونه‌های نهائی و واجد شرایط سوپراسپرت‌ها، شناخته می‌شوند. گروهی از مهندسان شرکت جنینگز موتور در انگلیس تصمیم گرفتند تا با ساخت رندرهایی جالب از سوپراسپرت‌هایی خیالی برندهایی خانوادگی، کار جدیدی انجام دهند.

به یاد داشته باشید که تعریف خودروی خانواده در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا قطعا با هم متفاوت است. خودروی خانواده در اروپا به نوعی دسته‌بندی از خودروها گفته می‌شود که اندازه‌ی معمولی و چهار در دارند. همان‌طور که از نام این‌ خودروها پیداست، بیشتر مناسب خانواده‌ها هستند و برای خرید و سپری کردن تعطیلات خانواده استفاده می‌شوند. بیشتر خودروهای هاچ‌بک و سدان در دسته‌ی خودروی خانواده طبقه‌بندی می‌شوند، گرچه به برخی از خودروهای دسته‌ی مینی‌ون، استیشن‌واگن و خودروهای روباز و MPV نیز خودروی خانواده می‌گویند.

نخستین رندر در فهرست جنینگز موتور یک خودروی سوپراسپرت از شرکت مینی (Mini) است؛ محصولی که اکثر آمریکایی‌ها آن را به عنوان یک خودروی خانوادگی طبقه‌بندی نمی‌کنند، هر چند که این خودرو در طی دهه‌های گذشته در خدمت خانواده‌های اروپایی بوده است. چراغ‌های جلوی خودروی سوپراسپرت مینی و جلو پنجره مشبک خیره‌ کننده‌ی آن، به عنوان یک خودروی سوپراسپرت با پیشرانه‌ی میانی، خیلی جذاب و سرگرم کننده به نظر می‌رسد.

علاوه بر مینی، این لیست شامل نمونه‌هایی از تولیدکنندگان بزرگ خودرو مانند رنو، فولکس‌واگن، فیات، تویوتا و کیا است. هوندا در لیست خودروهای سوپراسپرت رویایی، با سیویک (Civic) شرکت داده شده است، اما به نظر می‌رسد این خودرو انتخاب ضعیفی باشد؛ چرا که هوندا در حال حاضر دارای یک محصول سوپراسپرت با نام آکورا NSX است، که البته رندر فوق‌العاده‌ی سیویک کاملا به آن شباهت دارد. نمونه‌ی گرافیکی رنو، از خودروی اسپرت آلپاین الهام گرفته شده است و نمونه‌ی مربوط به فیات و تویوتا، به ترتیب به مدل‌های ۱۲۴ و GT86، اشاره می‌کند.

کار جدید مهندسان جنینگز موتور برای رندرهای سوپراسپرت خیالی ؛ تسلا در این دسته‌بندی با یک رودستر مبتنی بر لوتوس وارد رقابت با رندرهای معتبر شده است. این شرکت، در حال حاضر مدل S را ارائه می‌دهد که می‌تواند با زمان رسیدن به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) تقریبا سریعتر از هر خودروی الکتریکی دیگری در جهان باشد. رندر خودروی سوپراسپرت تسلا فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جذاب به نظر می‌رسد.

یکی از نکات جالب این دسته‌بندی در کار جدید مهندسان جنینگز موتور برای رندرهای سوپراسپرت خیالی، جذابیت و برازندگی رندر خودروی سوپراسپرت کیا است که بر مبنای مدل استینگر شکل گرفته است.

مخبرالدوله بازدید : 65 شنبه 11 شهریور 1396 نظرات (0)

بازار کراس اوورها به شدت در حال رشد است و فروش این کلاس از خودروها به سرعت در حال افزایش است و حتی از پیش بینی های کارشناسان نیز بیشتر فروش دارند. اما خبری که اخیرا باعث توجه دوباره به کراس اوورها شده است این است که این خودروها در ماه جولای به جایگاه فروش بسیار بالایی دست پیداکرده اند.

تویوتا کمری که برای سال ها عنوان پر فروش ترین خودروی بازار آمریکا را به خود اختصاص داده بود حالا جایگاه خود را از دست داده و نکته ی جالب اینکه نه یک کراس اوور بلکه سه مدل کراس اوور توانسته اند فروشی بیشتر از تویوتا کمری داشته باشند.

 بلومبرگ گزارش داده است این سه خودرو به ترتیب فروش عبارت اند از نیسان ایکس تریل (که در آمریکا با نام روگ عرضه می شود)، تویوتا رو۴ و هوندا CR-V. چنین آماری نشان می دهد که مشترین آمریکایی زودتر از آنچه تصور می شد به سمت خودروهای کراس اوور حرکت کرده اند و مدیر فروش تویوتا در آمریکا نیز به این نکته اشاره کرده و گفته است که پیش بینی بازار شاسی بلندها بسیار مشکل است.

تویوتا رو۴ پس از نیسان ایکس تریل دارای مقام دوم فروش است و فروش آن ۱۵۰۰ دستگاه کمتر از نیسان است. تویوتا برای رقابت بهتر در تلاش است تا تیراژ تولید مدل هیبریدی رو۴ را که در خود ژاپن تولید می شود افزایش دهد.

با این وجود تویوتا برای اینکه خود را به نیسان برساند و جایگاه نخست را به دست بیاورد راه سختی پیش رو دارد چون نیسان نیز با عرضه ی ایکس تریل اسپرت اقدام به گسترش مدل های این خودرو کرده است. فروش این مدل که نسخه ای ارزان قیمت تر از روگ است نیز به تازگی در سراسر آمریکا آغاز شده است.

مخبرالدوله بازدید : 73 شنبه 11 شهریور 1396 نظرات (0)

 

 

پژو 206 صندوقدار

ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﺗﻴﭗﻫﺎﻯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ۲۰۶ صندﻭﻕﺩﺍﺭ، ﺗﻴﭗ V8 ﻛﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﺗﻴﭗ ﺁﻥ (ﺑﺪﻭﻥ ﺍحتساﺏ ﺗﻴﭗ V9 ﻛﻪ ﺍﺯ ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧـدﻩ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﺑﻬــﺮﻩ ﻣﻰﺑﺮﺩ) ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻰﺁﻳﺪ، ﻳﻜﻰ ﺍﺯ ﭘﺮﻓﺮﻭﺵﺗﺮﻳﻦ خودرو پژو ۲۰۶ ﺗﻴﭗﻫﺎﻯ SD ﻧﻴﺰ ﻣﺤﺴوﺏ ﻣﻰﺷﻮﺩ. ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﺑﻬﺮﻩﻣﻨﺪﻯ ﺍﺯ پیشرﺍﻧﻪ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ TU5 ﻭ ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻛﺎﻣﻠﻰ ﺍﺯ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺭﻓﺎﻫﻰ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻴﭗﻫﺎﻯ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻪ ﻧﻈﺮ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﻴﺶﺗﺮﻯ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﻮﻯ ﺧﻮﺩ ﺟﻠﺐ ﻛﻨﺪ.

خودرو پژو ۲۰۶ SD V8 ﺻﻨﺪﻭﻕﺩﺍﺭ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﻴﺎﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻥ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ TU5 ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﺗﻴﭗ V1 ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎﻻﻳﻰ ﺍﺯ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺭﻓﺎﻫﻰ ﻭ ﺍیمنی ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﺑﺮﺍﻯ ﺻﺎﺣﺐ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ ﻣﻰﺁﻭﺭﺩ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺁﻥﻫﺎ ﻣﻰﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻬﻮﻳﻪ ﻣﻄﺒﻮﻉ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﻭ ﻛﻴﺴﻪ ﻫﻮﺍ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻛﺮﺩ.

خودرو پژو ۲۰۶ SD V8 ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺑﻬﺮﻩﻣﻨﺪﻯ ﺍﺯ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺭﻓﺎﻫﻰ ﻳﻜﺴﺎﻥ ﺑﺎ ﺗﻴﭗ ﭘﻨﺞ، ﻛﺎﺑﻴﻨﻰ ﻳﻜﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺣﺠﻢ ﻭ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺒﻰ ﺑﻪ ﻇﺮﻓﻴﺖ ۴۰۰ ﻟﻴﺘﺮ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺯﻳﺎﺩ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﻧﻤﻰﺁﻳﺪ شاﻳﺪ ﺑﻪ ﺩﻟﻴﻞ ﺍﺧتلاف ﻗﻴﻤﺘﻰ ﻛﻪ نسبت ﺑﻪ ﻣﺪﻝ ﻫﺎچﺑــﻚ ﺩﺍﺭﺩ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺑﺮﺍﻯ ﻛﺎﺭﺑﺮﺩ ﺷﻬﺮﻯ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻧﻴﺎﻳﺪ ﺍﻣﺎ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻣﻮﻧﺘﺎژ ﺑﺎﻻﺗﺮ، ﺳﻮﺍﺭﻯ ﻧﺮﻡﺗﺮ ﻭ ﺩﻳﻨﺎﻣﻴﻚ ﺑﻬﺘﺮ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﺮﺩ.

 ﺟﻌﺒﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﭘﻨﺞ ﺳﺮﻋﺘﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﻫﻤﭽﻮﻥ ﻫﺮ خودرو پژو ۲۰۶ ﺩﻳﮕﺮﻯ ﺍﺯ ﺗﻌﻮﻳﺾﻫﺎﻯ ﻧﺮﻡ ﻭ ﻗﺎﺑﻞ ﻗﺒﻮﻟﻰ ﺳﻮﺩ ﻣﻰﺑﺮﺩ ﻛﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺁﻥ ﺑﺎ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ ۱۱۰ ﺍﺳﺐﺑﺨﺎﺭﻯ ﻋﻤﻼ ﺗﻌﻮﻳﺾﻫﺎﻯ ﻣﻌﻜﻮﺱ ﻛﻢﺗﺮﻯ ﺭﺍ ﺣﺘﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﻋﺒﻮﺭ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺑﺎﻻﻳﻰﻫﺎﻯ ﺑﺎ شیب ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻰﻃﻠﺒﺪ ﻭ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﻮﺿﻮﻋﻰ ﺍﺳــﺖ ﻛﻪ ﺑﺮﺧﻰ ﺍﺯ ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻴﭗﻫﺎﻯ SD ﻛﻪ ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﭘﻴﺸﺮﺍﻧﻪ TU3 ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﻧﺞ ﻣﻰﺑﺮﻧﺪ. ﺗﻔﺎﻭﺕﺁﻥ با پژو ۲۰۶  تیپ V1 ﺩﺭ ﺍﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﺭﻓﺎﻫﻰ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻰﻫﺎﻯ ﻓﻨﻰ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻣﻰﺗﻮﺍﻧﻴــﺪ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺨــﺎﺏ V1 ﭼﻨﺪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻰ ﭘﺲ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻛﻨﻴﺪ.

مخبرالدوله بازدید : 81 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توافقنامه میان این منطقه و استانداری خوزستان با عراقی ها برای تردد بدون روادید خودروهای عراقی در منطقه آزاد اروند تدوین شد که بزودی اجرایی می شود.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ محمود عیدانی ترک زاده روز شنبه در نشست مشترک با شرکت های گردشگری بصره عراق افزود: با امضای این توافقنامه خودروهای عراقی می توانند بدون اخذ روادید در منطقه آزاد اروند تردد کنند که این توافق از یک هفته دیگر اجرایی خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: برای ورود خودروهای عراقی به منطقه آزاد اروند هزینه پرداخت نمی شود، البته با تعامل طرف عراقی خودروهای ایرانی نیز برای ورود به کشور عراق نیاز به روادید نخواهند داشت.

 

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این توافقنامه باعث رونق صنعت توریسم و اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر و ورود و خروج در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

 

ترک زاده اظهار داشت:در حال حاضر در تلاشیم خدمات به طرف عراقی داده شود اما در آینده نزدیک این خدمات نیز به زائران و گردشگران ایرانی ارائه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: برای توریسم درمانی عراقی ها با کلینیکی در آبادان که یکی از مجهزترین مجموعه های درمانی در خوزستان است به توافق رسیدیم تا آنها از امکانات مناسب این کلینیک برای درمان استفاده کنند.

 

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:مردم عراق به عنوان شریکهای اقتصادی ما به شمار می روند و با توجه به رکودی که در منطقه آزاد اروند احساس می شود حضور گردشگران عراقی می تواند تا حدودی این منطقه را از رکود خارج کند.

 

ترک زاده افزود:حمایت از گردشگر خارجی می تواند راهکاری برای خروج از رکود باشد زیرا می توان از ظرفیت بازارهای منطقه استفاده کرد.

ترک زاده با اشاره به توریسم درمانی عراقی ها در منطقه آزاد اروند افزود:رایزنی هایی با کنسولگری ایران در بصره عراق انجام شده که به واسطه آن روادید درمانی برای گردشگران عراقی با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان که یک روز می باشد، صادر شود.

 

وی افزود:تورهای گردشگری یک تا سه روزه برای گردشگران عراقی در نظر گرفته ایم که با کمترین هزینه می توانند به تمام نقاط استان خوزستان سفر کنند.

 

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:تعاملات سازنده ای با مسئولان استان بصره عراق انجام شده که به زودی منجر به تسهیل در روند سرمایه گذاری، تجارت،گردشگری درمانی و تحصیلی درمانی و تحصیلی بین گردشگران ایرانی و عراقی خواهد شد.

 

ترک زاده با اشاره به استقرار شرکت های بینه در مرز شلمچه گفت:پس از موافقت هایی که با شرکت های بیمه صورت گرفت به زودی نمایندگانی در مرز شلمچه مستقر خواهند شد و مسائل حقوقی مرتبط با بیمه ورود مسافران و تعهدات شرکت های بیمه را بین گردشگران دو کشور پیگیری خواهند کرد.

 

منطقه آزاد اروند در شمال غربی خلیج فارس و جنوب غربی استان خوزستان در شهرستان‌ های آبادان و خرمشهر با وسعت بیش از ۱۷۳کیلومترمربع در محل تلاقی اروند رود و کارون واقع و دارای مرز مشترک با کشورهای عراق و کویت است.

 

این منطقه بر اساس طرح جامع تهیه شده شامل ۳ بخش اصلی شهرکهای صنعتی خرمشهر و آبادان، شلمچه و جزیره مینو است از کل مساحت اراضی این منطقه ۸۶۰۰ هکتار به فعالیتهای صنعتی و ۴۸۰۰ هکتار به سایر بخش‌ها در زمینه بازرگانی گردشگری و اداری و ۳۸۰۰ هکتار به بخش‌های بندری، انبارداری و و ترانزیت اختصاص یافته‌است.

مخبرالدوله بازدید : 68 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

ماشین‌ها هم مانندِ سایر جانداران دارای زبانِ منحصر به فردِ خود می‌باشند، خودروها با شما صحبت می‌کنند، مهم نیست که شما چه ماشینی دارید، یک رنو۵ یا یک لامبورگینی، در هر صورت یک علاقه‌مند به اتومبیل با کسب دانش و تجربه در این زمینه، بعد از مدتی با زبانِ ماشینِ خود آشنایی پیدا خواهد کرد.

 

به گزارش اخبارخودرو؛ ماشین‌ها هم مانندِ سایر جانداران دارای زبانِ منحصر به فردِ خود می‌باشند، خودروها با شما صحبت می‌کنند، مهم نیست که شما چه ماشینی دارید، یک رنو۵ یا یک لامبورگینی، در هر صورت یک علاقه‌مند به اتومبیل با کسب دانش و تجربه در این زمینه، بعد از مدتی با زبانِ ماشینِ خود آشنایی پیدا خواهد کرد. دو دلیلِ بسیار بزرگ برای دانستنِ زبانِ خودرو وجود دارد، مورد اول اینکه هزینه تعمیرات برای شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد، چرا که در مراحلِ اولیه آن را عیب‌یابی و رفع نقص خواهید کرد و بعدی اینکه شما از راندنِ خودروی خود حس مطلوبی بدست خواهید آورد.

 

تشخیص ایراد خودرو از روی رنگ و بوی دود اگزوز از ساده‌ترین آن‌هاست که در ادامه با آن آشنا می‌شوید:

 

۱٫ از اگزوز دودی دیده نمی شود: در این حالت موتور در سلامتِ کامل به سر می‌برد، وقتی به مجرای داخلی اگزوز انگشت می‌کشید، نباید چرب و سیاه بشود.

 

۲٫ دود سفید: در هوایِ سرد وقتی موتور خاموش است به علت اینکه هوای بیرون سرد است و داخل موتور گرم، در نتیجه هوای داخل موتور بصورت قطرات آب در می آید که بعد از روشن کردن موتور در صبح زود دود سفید رنگی از اگزوز خارج می‌شود، که نتیجه آب سوزی است و پس از گرم شدنِ موتور قطع می‌گردد. البته در صورتی که دودِ سفید در همه حالت از اگزوز خارج می‌شود، دلیل آن سوختنِ واشر سر سیلندر یا ترک خوردگی سیلندر می‌باشد که باعثِ مخلوط شدن آب و روغن می‌شود، که در این‌صورت در اولین زمان به مکانیک باید مراجعه کرد.

 

۳٫ دود سیاه: عواملِ متعددی باعث بروز دودِ تیره رنگ می‌شوند که از آن جمله می‌توان به کثیف بودن بیش از حدِ فیلتر هوا، زیاد بودن نسبت سوخت به هوا و کم بودن هوا نسبت به سوخت، ریتارد بودن بیش از حد، خام سوختن بنزین در موتور اشاره کرد.

 

۴٫ دود آبی: دود آبی رنگ جز سمی‌ترین دودها است و در صورت مشاهده‌یِ دائمی آن باید در اولین فرصت رفع عیب شود. اگر این دود در مواقع پرگاز قطع می‌شود و در هنگامِ سرد بودنِ موتور بیشتر است اشکال از لاستیکِ گیت سوپاپ یا خلاصی آن است که در این حالت روغن موتور به مقدار بسیار ناچیزی کم می‌شود، ولی اگر در هر دو حالتِ کم گاز و پر گاز دودِ آبی خارج بشود، اشکال از ضعفِ رینگ‌های پیستون یا در مواردی از سیلندر یا بوش پیستون‌هاست.

مخبرالدوله بازدید : 66 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره ادعای ورود ۵۱ دستگاه خودرو لوکس با ترک تشریفات و بدون ثبت سفارش توضیح داد.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ روز گذشته در برخی شبکه های اجتماعی این خبر دست به دست شد که ٣٨ دستگاه خودرو لوکس با ترک تشریفات و ١٣ دستگاه دیگر نیز بدون ثبت سفارش وارد شد و گمرگ درباره ورود غیرقانونی خودروهای لوکس توضیح داد .

 

این خودروها شامل انواع ب.ام.دبلیو، رنجرور، تویوتا کمری، لکسوس و رنو تلیسمان بوده است.

 

گمرک جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته (سه شنبه) در این زمینه توضیح داد: قبل از ورود کالا به کشور، ذینفعان با ارائه پروفرم (پیش فاکتور) اقدام به اخذ مجوز ثبت سفارش می کنند و چنانچه کد رهگیری مجوز ثبت سفارش در سامانه جامع گمرکی توسط اظهارکننده وارد و شناسایی نشود امکان ادامه مراحل بعدی مقدور نیست.

گمرک درباره خبر یکی از خبرگزاری ها درباره ورود ۱۳ دستگاه خودرو با ادعای خلاف مبنی بر ترک تشریفات و بدون ثبت سفارش افزود: این موضوع توسط دفتر بازرسی و حراست گمرک ایران و سایر دفترهای ستادی ذیربط پیگیری شده و متاسفانه آن خبرگزاری بدون اشاره به نهاد پیگیری کننده این مطلب را منتشر کرده است.

 

به واسطه ورود دفترهای نظارتی گمرک با استفاده از قابلیت های سامانه جامع گمرکی، روشن شد ۱۳ دستگاه خودرو با وجود درج و ثبت کد رهگیری مجوز ثبت سفارش که بیانگر صدور مجوز ورود خودروهای موصوف به داخل کشور و فقط رویت کلیت مجوز ورود است، بدون تایید تیک فراخوان اطلاعات برخط در حال خروج از گمرک بوشهر بود.

پس از پیگیری مشخص شد این خودروها مجوز ثبت سفارش دارند و مجوز ثبت سفارش با کد ۶۰۵۱۷۵۲۹ از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شده است.

 

برای همه این خودروها قبل از ورود، مجوز ثبت سفارش اخذ و کد رهگیری نیز در سامانه درج شده است اما در زمان ترخیص به دلیل مشکلات فنی در ارتباط سامانه های ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت و نبود امکان فراخوانی اطلاعات به صورت برخط، اطلاعات ریز و جزییات مشخصات خودروهای مورد نظر در سامانه ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت، در سامانه جامع گمرکی قابل رویت نبود.

 

براساس سوابق موجود و اعلام دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران مجوز این ثبت سفارش در محل ۲فقره اظهارنامه کوتاژ به شماره ۲۱۹۷۷۳۷۶ و ۲۱۹۵۷۶۸۴ مربوط به ترخیص خودروها قابل رویت است.

 

با پیگیری های دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران درباره ۱۳ دستگاه خودرو یاد شده با استفاده از فراخوانی اطلاعات به صورت برخط مشکل مرتفع شد و اطلاعات ثبت سفارش این خودروها و سوابق اظهارنامه آنها قابل رویت است.

 

در پی این اقدام ها و اطمینان از صحت و سلامت مجوز ثبت سفارش ماخوذه دوباره خودروها به صاحب کالا تحویل داده می شود.

 

همچنین گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره ۳۸ دستگاه خودرو ادعاشده دیگر اعلام کرد: این خودروها به گمرک اظهار نشده است.

 

گمرگ درباره تکذیب گمرگ درباره ورود غیرقانونی خودروهای لوکس و تشریفات گمرکی افزود: فقط از زمانی شروع می شود که کالا به گمرک اظهار می شود؛ بنابراین موضوع به گمرک ارتباطی ندارد.

 

این گزارش افزود: بازرسی و نظارت الکترونیکی و رصد ترخیص کالا به صورت الکترونیکی در ستاد مرکزی گمرک یکی از مهمترین دستاوردهای سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی است که درباره موضوع ترخیص ۱۳ دستگاه خودرو به صورت عینی و روشن شاهد یکی از قابلیت های گمرک الکترونیک برای رصد کامل تشریفات گمرکی کالاها در گمرک های سراسر کشور به صورت هوشمند بوده ایم.

مخبرالدوله بازدید : 89 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

 

پژو 206 هاچ بک

پژو 206 در سال 1998 توسط پژو جایگزین مدل 205 شد و تا سال 2010 تولید آن ادامه یافت. پژو 206 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای پژو محسوب می‌شود و پژو با فروش نزدیک به 7 میلیون دستگاه 206، به‌نوعی رکورددار است. تولید 206 از سال 2001 در ایران آغاز و با توجه به موتورها و امکانات به تیپ‌های مختلف تقسیم شد. بعدها مدل صنوق‌دار سدان آن با نام 206SD در ایران‌خودرو طراحی و ساخته شد.

تکنولوژی مالتی پلکس یا MUX کل سیستم برق اتومبیل را دگرگون کرده بود بطوری که حتی یک سیم مشترک با نمونه قبلی نداشت.توضیح آن که با این تکنولوژی که بواسطه اضافه شدن بر ادوات الکترونیکی اتومبیل ها توسعه یافته، از تعداد و طول سیم ها به طور قابل توجهی کاسته شده و لاnit) ECلا gls (Electronic Control مختلف که هر یک مانند کامپیوترهای داخل یک شبکه چندین وظیفه را بر عهده دارند با یک دسته سیم به Busیا خط اصلی وصل می شوند. این سیستم علاوه بر کاهش سیم ها، مدیریت سیستم برق رسانی به اتاق و موتور را بهتر و ساده تر کرده، عمر آن ها را افزایش داده و درنتیجه قابلیت اطمینان بالاتری داشته و نیاز به تعمیر را کاهشی می دهد. البته در ابتدا مشکلاتی محسوسی هم وجود داشت مثلا تاخیر واضح بوق که در نمونه های جدیدتر و توسعه مغز ماشین یا BSI (Built-in System Interface) تقریبا برطرف شده است.

فروش پژو 206

استفاده گسترده از الکترونیک باعت شد تا خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۱ دنده ای بسیار هوشمندتر از سایر اتومبیل های داخلی زمان معرفیش ظاهر شود و به اصطلاح با ارائه آنچه مشتری انتظار آن را ندارد، لبخند رضایتی را به لبهایش می بخشید. بعنوان نمونه از این خصوصیات ساده ولی مفید می توان از مواردی چون روشن شدن چراغ سقف به محضی درآوردن سوئیچ بدون نیاز به گشودن دربها نام برد یا اینکه پس از خاموشی کردن خودرو و درآوردن سوئیچ تا ۴۵ ثانیه شیشه ها بالا و پایین می روند. مثال دیگر مربوط به زمان بارندگی است که تایمر برف پاک کن خود را با سرعت بیش از هر چیز در خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۱ دنده ای به چشم می خورد تفاوت فاحشی در مقوله ارگونومی نسبت به سایر خودروهای هم رده اش است و راحتی راننده و سرنشینان در نشیمن و دسترسی به ادوات در بهترین سطح تجربه شده در این بخش از بازار ایران به چشم می خورد.

مخبرالدوله بازدید : 60 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

پژو 206 تیپ 2

 

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دنده ای در حقیقت نسخه‌ی بهبود یافته تیپ ۱ است. تیپ ۲ تقریبا مشابه تیپ ۳ بوده که از تجهیزات کمتری برخوردار بوده و ترمز ABS نداشت.تعداد کم تعداد کم این مدل و تفاوت فاحش MUX و غیر MUX باعث شد که همه (حتی کارخانه) تیپ MUX 1 را تیپ ۲ بنامند. پس اگر ۲۰۶ مدل ۸۱ دیدید که ظاهر تیپ ۳ بود ولی ترمز ABS نداشت , تعجب نکنید.

سیستم برق این خودرو بر خلاف مدل اولیه ۲۰۶ مالتی پلکس است، اما همچنان آینه‌های کناری و شیشه بالابر پشتی دستی هستند. خوشبختانه از سال ۱۳۹۰ سیستم ترمز ABS نیز به این خودرو اضافه شد تا امنیت بیشتری را به خود ببیند. تا سال ۱۳۹۰ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دنده ای پرفروش‌ترین مدل در بین تمامی مدل‌های موجود در بازار بود، اما پس از آن تیپ ۵ این خودرو بود که جایگزین برادر ارزان قیمت‌تر خود شد. از نظر موتوری، این مدل نیز مشابه تیپ ۱ به یک موتور ۱.۴ لیتری TU3 با توان ۷۴ اسب بخار و یک گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز شده است.

 

 

 

فروش پژو 206

 

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲  دنده ای در بخش قوای فنی دارای یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی به حجم ۱۳۶۰ سی‌سی است که در دور موتور ۵۵۰۰ دور در دقیقه توانایی تولید ۷۵ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۳۴۰۰ توانایی تولید حداکثر گشتاور ۱۱۸ نیوتن‌متری را دارد. این پیشرانه در کنار یک جعبه‌دنده‌ی ۵سرعته‌ی دستی با مصرف سوخت ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر سیکل ترکیبی، می‌تواند ظرف ۱۴.۱ ثانیه جثه‌ی ۱۰۲۵ کیلوگرمی تیپ ۲ را به مرز صد کیلومتر در ساعت برساند. در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز تیپ ۲ مجهز به تجهیزاتی نظیر ترمز ضدقفل ABS، سامانه‌ی توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، فرمان هیدرولیکی، سیستم تهویه مطبوع دستی، چراغ‌های مه‌شکن، شیشه‌بالابرهای برقی جلو، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و کنترلر پشت فرمان، روکش پارچه‌ای صندلی، سیستم ضدسرقت ایموبلایزر و تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو اشاره کرد.

مخبرالدوله بازدید : 55 سه شنبه 31 مرداد 1396 نظرات (0)

 

فروش  ماشین دنا

 

خودرو دنا ، در اصل خودروی نه‌چندان تازه‌ی شرکت ایران‌خودرو می باشد که برای اولین بار حدود ۱۰ سال پیش، با نام NX7 معرفی شد. بعد از خودرو سمند و خودرو رانا، دنا سومین خودروی ایرانی از خانواده‌ی ایران‌خودرو به‌حساب می‌آید. اتومبیل دنا در بدو ورود، یک تفاوت عمده با دیگر اتومبیل های ملی داشت و آن‌هم قیمتش بود. به‌طوری‌که از مدل‌های مشابه‌اش در همین رده، یعنی خودرو سمند یا پژو ۴۰۵ چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰میلیون تومان گران‌تر بود. شایان ذکر است که در تبلیغات اولیه، پروژه‌ی NX7 قرار بود جایگزین دو خودروی پرطرفدار شرکت ایران‌خودرو یعنی خودرو سمند و پژو ۴۰۵ شود؛ اما پس از ورود به بازار ایران در سال ۱۳۹۱، به دلیل قیمت بسیار بالای این خودرو ملی ، تمام نقشه‌های شرکت ایران‌خودرو نقش بر آب شد.

در نگاه اول، وقتی به طراحی ظاهری جلوی ماشین دنا نگاه می‌اندازیم، با طراحی نسبتا ناموزون و تعداد زیادی خطوط شکسته مواجه می‌شویم که در وهله‌ی اول، نظر هر نوع کاربری را به خود جلب می‌‌نماید. اگرچه طراحی خودرو دنا هنوز با دیگر خودرو‌های خارجی فاصله‌ی بسیار زیادی دارد؛ اما برای شرکتی که تا به امروز سمند! تولید نموده ، چندان هم بد به نظر نمی‌رسد. وقتی از کناره‌ها به خودرو دنا نگاه می‌اندازیم، شبا‌هت‌های زیادی را با سمند می‌بینیم؛ با این تفاوت که دماغه‌ی دنا کمی کشیده‌تر شده است و جا داشت که کمی کوتاه‌تر باشد.

از سوی دیگر، طراحی دستگیره‌ی درب‌ها تغییر نموده و شبیه به خودرو‌های خارجی شده است؛ اما ابعاد و شکل ظاهری درب‌ها، تفاوتی با خودرو سمند ندارند. گفتنی است که در دنا از رینگ‌های ۱۵ اینچی استفاده ‌شده که بهتر بود است کمی بزرگ‌تر شود تا نمای بهتری به قسمت‌های کناری خودرو دنا ببخشند. در مورد طراحی قسمت پشت خودرو دنا، نظرات بسیار تفاوت دارد. خیلی از کاربران بر این باورند که سپر و چراغ‌های این اتومبیل بسیار ساده بوده و از زیبایی خاصی بهره نمی‌برد. از طرفی دیگر، عده‌ای همین سادگی را به همراه چراغ‌های «ال ای دی» (LED) بیشتر می‌پسندند. به‌طورکلی می‌توان گفت که طراحی قسمت‌های جلویی، پشتی و کناری دنا هماهنگی خاصی با یکدیگر نداشته و همین موضوع، این اتومبیل را به یک محصول با طراحی ناموزون تبدیل نموده است.

مخبرالدوله بازدید : 47 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، در دیدار نمایندگان مجلس از این شرکت خبر از قیمت نهایی ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی پژو ۲۰۰۸ داد.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، پس از بازدید ۴ ساعته اعضای این کمیسیون از گروه صنعتی ایران خودرو و خطوط مونتاژ این شرکت، اعلام کرد: در دیداری که با مدیرعامل ایران خودرو داشتیم، نگرانی‌های خود نسبت به گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره قیمت پژو ۲۰۰۸ را منتقل کردیم. در واکنش، آقای هاشم یکه‌زارع اعلام کرد که در موعد مقرر پژو ۲۰۰۸ با قیمت نهایی ۹۹ میلیون تومان به مشتریان تحویل خواهد شد.

 

وی در ادامه از سؤال نمایندگان مجلس از ایران خودرو مبنی بر علت افزایش قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازه زمانی معرفی خودرو تا پیش‌فروش آن از مدیرعامل این شرکت خبر داد که یکه‌زارع در پاسخ اعلام کرد: زمانی که برای اولین بار قیمت پژو ۲۰۰۸ اعلام شد، دلار ۲۷۰۰ تومان بود؛ اما حالا و در زمان پیش‌فروش و عرضه عمومی خودرو دلار ۳۷۰۰ تومان است. با قیمت دلار امروز مبلغ نهایی که مشتریان برای دریافت این خودروی فرانسوی محبوب باید پرداخت کنند، حدود ۹۹ میلیون تومان است و با همین قیمت هم خودروی ثبت‌ نام‌ شده به متقاضیان تحویل خواهد شد. ما در همان روزی که قیمت اولیه پژو ۲۰۰۸ را ۸۰ میلیون اعلام کردیم، وابستگی قیمت به نرخ ارز را متذکر شدیم؛ اما متأسفانه این بخش از صحبت‌های من در رسانه‌ها منعکس نشد.

 

در صورت ثبات قیمت ارز و عوامل مؤثر بر قیمت خودرو، قیمت نهایی پژو ۲۰۰۸ معادل ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود

از سوی دیگر، هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز طی گفت‌وگویی که به‌صورت جداگانه با خبرگزاری خانه ملت انجام داد اعلام کرد: قیمت پژو ۲۰۰۸ در حال حاضر ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و در صورتی که عوامل تأثیرگذار بر قیمت تمام‌شده خودرو مانند قیمت ارز دارای ثبات باشند، خودروهای ثبت‌ نام‌ شده توسط مشتریان با همین قیمت به آن‌ها تحویل خواهد شد. پژو ۲۰۰۸ خودرویی بسیار باکیفیت است که رقبای آن در بازار با مشخصات فنی و پیشرانه به‌مراتب ضعیف‌تر با قیمتی بالای ۱۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

مخبرالدوله بازدید : 31 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

رئیس سابق سازمان توسعه تجارت با اشاره به توقف ثبت سفارش واردات خودرو گفت: کاری که این سازمان انجام داده سبب شده که برگه ثبت سفارش افرادی که قبلا ثبت سفارش انجام داده‌اند ارزشمند شود و این نوعی ورود رانت به اقتصاد است.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ ولی‌الله افخمی راد، درباره توقف واردات خودرو توسط سازمان توسعه تجارت گفت: توقف و تعطیلی سایت ثبت سفارش خوردو از منطق درستی برخوردار نیست؛ اصلاً این سازمان مجاز نیست که جلوی ثبت سفارش خودرو را بگیرد.

 

خسروتاج گفته بود سازمان توسعه و تجارت به‌عنوان متولی سیستم ثبت‌سفارش واردات خودرو در حال حاضر منتظر ابلاغ چارچوب‌های جدید واردات خودرو است؛ چراکه این دستورالعمل جدید مشخص می‌کند، چه کسانی امکان واردات خودرو را خواهند داشت.

 

طرح پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اواخر پاییز سال گذشته به هیات دولت ارسال شد؛ این طرح که واردات خودرو را منوط به تولید خودروسازان خارجی در ایران می‌کند، به‌دلیل برخی ابهامات از سوی هیات دولت به بخش‌های تخصصی چون شورای اقتصاد، ستاد تنظیم بازار و کمیسیون زیربنایی دولت ارسال شد تا مراحل تصویب آن براساس نظرات کارشناسی صورت بگیرد.

 

رئیس سابق سازمان توسعه تجارت افزود: دلایلی که سازمان توسعه تجارت برای این کار عنوان می‌کند به هیچ وجه دلایل منطقی نیست.

 

وی اظهارداشت:وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم، واردات خودرو در چهار ماه ابتدایی سال‌جاری را بی‌سابقه می‌داند؛ این اصلاً دلیل منطقی و درستی نیست. یا اینکه علی علی‌آبادی، رئیس دفتر مقررات صادرات و واردات علت بسته شدن ثبت‌سفارش را انتقال داده‌ها و به روزرسانی سایت عنوان کرده بود.

 

معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: همه این موارد بهانه‌هایی است که می‌خواهند جلوی ثبت قانونی سفارش واردات خودرو را بگیرند.

 

افخمی‌راده افزود: در قانون چنین اختیاری به سازمان توسعه تجارت داده نشده است؛ حتی خود وزارت صنعت، معدن و تجارت هم نمی‌تواند قبل از گرفتن مصوبه‌ها و مجوزها چنین کاری را انجام دهد.

 

وی بیان داشت: در چهارماه گذشته حدود ۲۶ هزار خودرو وارد کشور شده است؛ میزان خودرو واردشده کمتر از ۵ درصد خودرو تولید شده در داخل است. این میزان واردات نه تنها لطمه‌ای به تولید داخلی نمی‌زند بلکه سبب می‌شود درآمد دولت بیشتر شود؛ همچنین ورود این خودرو خارجی، سبب ارتقای کیفیت خودروی داخلی می‌شود.

 

افخمی‌راد، افزود: کاری که سازمان توسعه تجارت انجام داده است سبب شده که برگه ثبت سفارش افرادی که قبلاً انجام داده‌اند ارزشمند شود و این نوعی ورود رانت به اقتصاد است. مثلاً اگر کسی هزار خودرو سفارش داده و هنوز وارد نکرده هر کدام از این برگه‌ها متناسب با نوع خودرو، ارزش ۲۵-۴۰ میلیونی پیدا کرده است! کجای دنیا اقتصاد را اینگونه اداره می‌کنند و برای اقتصاد خود یک شبه چنین تصمیمی می‌گیرند؟

 

وی با اشاره به صحبت‌های خسرو تاج در رابطه با ثبت سفارش واردات خودرو گفت: در دستورالعمل جدید بحث نمایندگی رسمی شرکت‌ها، استفاده از ظرفیت تولید داخل، مشخص بودن واردکنندگان خودرو و تعهداتی که واردکنندگان دارند، قید شده است. اما واقعاً این حتی نظم دادن به بازار و تعهدات واردکنندگان یا حقوق مصرف کننده هم نیست؛ این نوعی ایجاد رانت در اقتصاد است.

 

وی افزود: این رویه تبعاتی همچون افزایش قیمت و تولید رانت را به‌دنبال داشته است. این‌ها هشداری است که وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را نادیده گرفته است و غیرقانونی بودن آن را مورد توجه قرار نمی‌دهد.

 

مخبرالدوله بازدید : 59 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

 

اچ سی کراس اتومات

اتومبیل دانگ فنگ اچ 30 کراس توسط کمپانی فنگشن (Fengshen) کشور چین که از کمپانیهای زیر مجموعه‌ی دانگ فنگ موتور (Dongfeng Motor) می باشد، برای نخستین بار در نمایشگاه اتومبیل شانگهای کشور چین در سال میلادی 2011 معرفی شد. این اتومبیل به نوعی مدل شاسی‌بلند فشرده‌ی اتومبیل فنگشن S30 می باشد که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مدل هاچ‌بک H30 دارد. طراحی ظاهری این اتومبیل بر مبنای پلتفرم پژو 308 صورت گرفته است.

 

   با وجود اینکه ظاهر خودرو H30 کراس را می‌توان به طور کل خوب توصیف نمود اما تا اسم آن را نبینید متوجه نمی‌شوید که با یک اتومبیل کراس‌اُور روبه‌رو هستید. از این جهت، طراحی اتومبیل به عنوان یک کراس‌اُور اچ 30  نقاط ضعف‌های زیادی دارد و این بلاتکلیفی سازنده باعث شده تا H30 Cross  چیزی بین یک خودروی هاچ‌بک و کراس‌اور باشد که برخی از ویژگی‌های ظاهری هر دو را دارا است. از طرفی دیگر شکل جلوپنجره‌  این اتومبیل با طراحی ساده‌ی خود، جلوه‌ی یک اتومبیل اسپورت را از H30 Cross می‌گیرد و آن را شبیه به یک شاسی‌بلند ساده می‌کند.

 

پیش فروش اچ سی کراس

خودرو H30 Cross اتوماتیک یکی از محصولات متنوع دانگ فنگ از چهار خودروساز بزرگ چین، تولید کننده خودروهای سواری، اتوبوس، خودروهای تجاری و قطعات خودرو  است.

ایران خودرو در نخستین مرحله پیش‌فروش این خودرو توانست ۸۰۰۰ تای آن را در چند ساعت بفروشد که حدنصاب خوبی در بازار امروز به حساب می‌آید. از طرفی فاصله هفت میلیونی قیمت کارخانه با بازار آزاد نیز نشان می‌دهد که خریداران اولین پارتی از این ماشین حسابی برد کرده‌اند. قیمت اولیه اعلام شده از سوی ایران خودرو اچ ۳۰ حدود ۴۵ میلیون تومان بوده است.

 فروش H30 کراس اتوماتیک سال ۲۰۱۶

این اچ سی کراس اوور کوچک با با موتور ۱.۶ لیتری پژو با کد TU5 قدرت داده شده و دقیقا همان موتوری است که سالها ایرانی ها بر روی ۲۰۶ تیپ ۵ با آن آشنا بوده اند. البته دانگ فنگ شریک تجاری پژو است و این قضیه سبب می شود حداقل از باب خدمات پس از فروش قطعات موتوری خریداران این محصول مشکلی در ایران نداشته باشند. موتور ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۰۶ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن مترگشتاور دانگ فنگ دو تیپ اتوماتیک و دستی را عرضه کرده، گیربکس ۵ سرعته دستی و ۴ سرعته اتوماتیک، بر خلاف تصور گیربکس اتوماتیک این خودرو از نوع AL4 پژو که بر روی ۲۰۶ اتوماتیک در ایران نصب شده است نیست بلکه دانگ فنگ ترجیح داده از گیربکس ساز معروف آیسین ژاپن گیربکس خودرو را تهیه نماید.

مخبرالدوله بازدید : 50 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

 

رانا جدید ایران خودرو

 

خودرو رانا یک خودروی ملی است که توسط ایران خودرو به سومین خودروی ملی با نام رانا بعد از دو خودروی قبلی سمند و تیبا بر روی پلت فرم ماشین 206ساخته شد.

 

اتومبیل رانا نوعی الگو برداری شده از خودرو 206 می باشد که  توانست در بحث حفظ محیط زیست به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شود.

 

خودروی رانا از پیشرانه­‌ی ۱.۶ لیتری بهره می­‌برد که می­‌تواند با گیربکس ۵ دنده دستی خود، قدرت ۱۰۵ اسب بخار را تولید کند. از ویژگی های مثبت این خودرو، مصرف سوخت پایین آن است که مصرف سوخت ترکیبی برابر ۶.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را دارد. در تست رانندگی مشخص شد که این ماشین در شتاب­‌گیری اولیه از ۲۰۶ SD و حتی ۲۰۶ تیپ ۵ بهتر عمل می­‌کند و به خاطر قیمت پایین آن در دسته خودروهای ارزان قیمت قرار گرفت اما رقیبی برای تندر ۹۰ شد و این اتومبیل که قرار بود راهی بازارهای آمریکا شود در سوله های شرکت ایران خودرو به تاریخ پیوست.

 

خرید ماشین رانا دنده ای سال ۱۳۹۵

 

رانا ماشینی با مدل LX از پیشرانه TU5‌ با حجم دقیق ۱۵۸۷ سی‌سی قدرت می‌گیرد. این پیشرانه در چرخش ۵۸۰۰‌ RPM‌ توانایی تولید ۱۰۵ اسب‌بخار و در دور ۴۰۰۰، ۱۴۲ نیوتن‌متر گشتاور را دارد و نیرو را از طریق گیربکس پنج سرعته‌ی دستی شرکت نیرومحرکه به چرخ‌های جلویی انتقال می‌دهد. این توان در مواجهه با ۱۱۰۴ کیلوگرم وزن رانا، شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعتش را تا ۱۲ ثانیه و حداکثر سرعت را تا رقم ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت بالا می‌برد.

 مصرف سوخت در شهر ۶.۹ لیتر و جاده ۵.۷ برآورد شده است که بی هیچ دلیلی از مصرف سوخت کمتر رانا حکایت می کند.

مخبرالدوله بازدید : 36 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

 

فروش وانت آریسان

 

در سال ۱۳۹۳ سرانجام  شرکت ایران‌خودرو با  خودرو پیکان و متعلقات آن از‌جمله وانت پیکان که سال‌ها قابل استفاده بود و خدمات زیادی به صنعت حمل‌و‌نقل ایران عرضه کرده بود، بدرود گفت و سراغ تولید «وانت اریسان» رفت اتومبیلی که متشکل از چند انومبیل دیگر است و حتی می‌توان آثار پیکان را در او یافت.

  در طراحی وانت جدید خودرو اریسان شرکت ایران‌خودرو نبود هماهنگی بین تمام بخش‌ها به‌شدت جلب‌توجه می‌نماید. و در نگاه اول این خودرو را پژوی ۴۰۵ می‌بینیم که بخش عقب آن از ستون‌ b‌ تا در صندوق عقب آن بریده شده است و زمانی که به انتهای اتومبیل می‌رسیم با چراغ‌های عمودی بزرگی که کاملا از بی تفاوتی و بی سلیقه گی در دو طرف خودرو قرار داده شده است برخورد می‌کنیم.

 

خرید خودرو آریسان

 

چراغ‌های جلو خودرو اریسان همان چراغ‌های استفاده شده در پژو پارس ( فیس‌لیفت ۴۰۵) می باشد که بخش پایینی آن بریده شده تا چهره‌ای مدرن‌تر به خود بگیرد. در نمای جانبی در‌های خودرو ما را یاد در‌های ۴۰۵ می‌اندازد ؛ با این تفاوت که زه‌های پلاستیکی وجود ندارند و مورد بعدی آینه‌های جانبی خودرو هستند که روی بیشتر ساخته‌های شرکت ایران‌خودرو دیده می‌شوند و از کیفیت مناسبی برخوردارند.

 

در بخش داخلی خودرو همه چیز بهتر می‌شود؛ داشبورد جدید شرکت آریسان ایران‌ خودرو معروف به داشبورد سوناتایی که البته کوچک‌ترین شباهتی به داشبورد سوناتا ندارد ، اما دارای طراحی مناسبی نسبت به سال‌های گذشته است، دریچه‌های کولر مستطیلی بسیار بزرگ که در بالاترین بخش قرار دارد و به ترتیب سیستم صوتی با قابلیت بخش سی‌دی‌ MP3‌ و USB و رادیو، مجموعه‌ی سیستم تهویه‌ی مطبوع دستی و دو ایربگ سرنشین و راننده از‌جمله تغییرات اساسی کابین است که البته دستگیره‌ی درها همان نمونه‌ی استفاده شده در ۴۰۵ می باشند.

 

 پیشرانه‌ی بسیار قدیمی، اما بهبود یافته‌ی گاز‌سوز ایران‌خودرو همان نمونه‌ی چهار سیلندر هشت سوپاپ ۱۶۹۶‌ سی‌سی که با بازده بسیار‌کم ۸۶ اسب‌بخار در ۵۲۵۰ دور در دقیقه همراه گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متری، حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت و شتاب ۱۲ ثانیه‌ای را به‌دست می‌آورد؛ البته در صورتی که از گاز استفاده کنید از اعداد به مراتب ضعیف‌تری بهره‌مند خواهید شد. در کل خودرو اریسان قدم خوبی برای ساخت وانت در کشور ما محسوب می شود.

مخبرالدوله بازدید : 257 یکشنبه 29 مرداد 1396 نظرات (0)

 

 در نیم قرن اخیر این شکل تقاضا با سرعت بیشتری رشد کرده و سعی در جبران فاصله خود با بازارهای جهانی را دارد. تقریبا خودرو به عنوان جزء لاینفک زندگی خانواده های ایرانی روز‌به روز جایگاه خاص‌تری پیدا می‌کند. با گذشت زمان مصرف کنندگان توجه بیشتری به کیفیت سفرهای درون شهری و برون شهری خود می‌کنند. زیبایی، کیفیت و امنیت خودروها از جمله شاخصه های مهم انتخاب خودروها توسط مشتریان است. در این بین شرکت ها در تلاش برای جذب بیشتر مشتریان و معرفی محصولات خود هستند. زیبایی ظاهری خودرو شاید بعنوان نخستین شاخص جذب مشتری است که شرکت های عرضه کننده سعی در نمایش هر چه بیشتر این موضوع به مشتریان دارند و ایکس۲۲ خودرویی ملهم از علم هیدرودینامیک می باشد.

 

ام وی ام ایکس ۲۲ یکی از جدید ترین محصولات مدیران خودرو چند ماهی است به بازار ایران عرضه شده است. خودرویی که هر چه از زمان تحویل آن به مشتریان بیشتر می‌گذرد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و ماشین ایکس۲۲ خودرویی ملهم از علم هیدرودینامیک بوده و این موضوع به دلیل چالشی است که اکثر خودروهای چینی بازار این روزها با آن روبرو هستند.

 

گروه طراحان این خودرو طراحی داخلی و بیرونی آن را منطبق با نیازها و علاقه مندی های طیف وسیع مصرف کنندگان این خودرو طراحی و تولید نموده و سعی کرده اند مفهوم جدید «زندگی در جریان» برگرفته از عناصر پویا و مد روز را با سازه های نوآورانه و مجهز به تکنولوژی پیشرفته ترکیب کرده، و ظاهری پویا و نوآورانه را به این خودرو اعطا کنند. X22 سعی کرده است با ارائه یک طراحی بروز و بهره گیری از مواد با کیفیت نوید بخش اطمینان، ایمنی و انتقال دهنده لذت رانندگی باشد.

 

در طراحی بدنه سعی شده است با الهام گرفتن از سطوح هیدرودینامیکی آب، ظاهری پویا و جوان پسند و حس قدرت را برای X22 به ارمغان آورده که منجر به جلب توجه مشتریان شود. طراحی پویا و جوان پسند بدنه با استفاده از جنس کرومی یکپارچه در جلوپنجره و چراغ های کوچک جلو، دستگیره درب ها و صندوق عقب بمنظور جذابیت بیشتر، ایجاد ظرافت و بهبود کیفیت ظاهری لوکس بر روی خودرو صورت گرفته است.

 

در نمای روبرو سعی شده است طراحی قدرتمند، شیک، اسپرت و آشنا ارائه شود تا این خودرو براحتی در شلوغی شهر قابل شناسایی باشد، و همچنین طراحی X-MAN گونه جلو پنجره و قاب کرومی آن، ظاهری شیک و اسپرت را به خودرو بخشیده است. قسمت جلو پنجره این خودرو با الهام گرفتن از الماس که نماد زیبایی، ظرافت و استحکام است طراحی شده است. دو خط موجود بر روی بدنه پویا و دقیق طراحی شده اند. قسمت جلویی خطوط بالاتر از قسمت اِنتهایی آنها قرار گرفته که حس عمق را ایجاد میکند.

 

در هنگام حرکت خودرو همانند یک پرنده ی تیز پرواز در حال فرود بنظر میرسد که به درستی حس زیبایی، پویایی و قدرت را تداعی میکند. رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی منحصربه فرد در این رنج، ظاهری به مراتب زیباتر، پویاتر و جذابتر را برای خودرو به ارمغان می آورد. لاستیک های پهن ایستایی این خودرو را تقویت می‌کند. در ایکس۲۲ بعنوان یک خودرو اقتصادی سعی شده است طیف بیشری از آپشن ها و امکانات رفاهی یک خودرو اقتصادی تعبیه شود. محصولی که نهایتا برای استفاده طیف جوانان و کسانی که تشنه زیبایی، هیجان و سرعت هستند در نظر گرفته شده است.

 

طراحی جذاب و بروز این خودرو در کنار استفاده از بالاترین کیفیت قطعات و همچنین بهره گیری از دانش بزرگترین و موفق ترین شرکت های قطعه سازی جهان این خودرو را در زمره موفق ترین محصولات بازار خودرویی ایران تا ۵ سال آینده قرار داده است. از نظر ظاهری و حتی در بیشتر موارد فنی ایکس۲۲ برتری کامل نسبت به رقبای خود دارد. در حال حاضر این خودرو با شرایط فروش نقدی و اقساطی در کلیه نمایندگی های مدیران خودرو عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند پیش از خرید رانندگی با این خودرو را تست کنند.

مخبرالدوله بازدید : 28 شنبه 28 مرداد 1396 نظرات (0)

روسازی هیوندای یک گام به جلو برداشت و اخیراً در سئول پایتخت کره جنوبی، از نسخه “نزدیک به تولید” کاسنپت هیدروژنی خود رونمایی کرده است که در ادامه مروری کوتاه بر روی آن خواهیم داشت.

به گزارش اخبارخودرو، به طور دقیق‌تر اگر بخواهیم صحبت کنیم، می‌توان گفت که در ماه مارس سال جاری، کمپانی خودروسازی هیوندای در جریان نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۷ از یک خودروی کانسپت شاسی بلند رونمایی کرد که از یک سیستم محرک هیدروژنی در زیر کاپوت خود سود می‌برد، حال در این چندماه که از معرفی اولیه می‌گذرد، کمپانی خودروسازی هیوندای تلاش خود را انجام داده و یک نسخه نزدیک به تولید از این خودروی شاسی بلند هیدروژنی تحت عنوان “Next Generation FCEV” یا به عبارتی دقیق‌تر، “نسل بعد ماشین‌های هیدروژنی” ارائه کرده است که در صورت رسیدن به مرحله نهایی و سپس تولید، به عنوان یک جایگزین برای هیوندای توسان هیدروژنی کار خود را در بازارهای جهانی آغاز خواهد کرد که برای آن یک محدوده حرکت ۵۸۰ کیلومتر تنها با یک مخزن سوخت هیدروژن پیش بینی شده است و با معرفی هیوندای توسان جدید در نسخه هیدروژنی این خودرو می توان به بازار رقابت با خودروسازان عرضه کرد.

در ادامه گفتنی است که این خودروی شاسی بلند هیدروژنی نسل جدید زبان هیوندای را برای طراحی دریافت کرده است که اخیرا شاهد بکارگیری چنین طرحی بر روی کراس اوور هیوندای “کونا” بوده‌ایم و یا حتی نسل جدید هیوندای سانتافه که اخیرا تصاویر جاسوسی آن منتشر شده است و در خودروبانک پیرامون آن صحبت کردیم، نشان از زبان طراحی جدید هیوندای دارد که حالا بر روی شاسی بلند هیدروژنی هیوندای هم شاهد آن هستیم که مشخصه اصلی آن می‌تواند طراحی چراغ‌های اصلی روشنایی در اطراف سپر اتومبیل باشد.

همانطور که انتظار می‌رود، هیوندای تنها یک نسخه تکامل یافته از خودروی شاسی بلند هیدروژنی خود را ارائه کرده است و هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این خودرو ارائه نکرده است، اما به صورت شایعه وار گفته می‌شود که این خودرو علاوه بر سیستم محرک هیدروژنی، از یک موتور الکتریکی هم استفاده خواهد کرد که دارای قدرت ۱۲۰ کیلووات در کنار گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر خواهد بود که بر روی چرخ‌های محرک جلو نصب می‌شود.

مخبرالدوله بازدید : 43 شنبه 28 مرداد 1396 نظرات (0)

هیئت دولت، شرایط جدید شماره گذاری خودروهای وارداتی و تولید داخل به ازای اسقاط خودروهای فرسوده را اعلام کرد.

 

به گزارش اخبار خودرو ؛ هیئت دولت، شرایط جدید شماره گذاری خودروهای وارداتی و تولید داخل به ازای اسقاط خودروهای فرسوده را اعلام کرد.

 

هیئت وزیران در مصوبه ای شرایط جدید شماره گذاری خودروهای وارداتی در ازای اسقاط خودروهای فرسوده را ابلاغ کرد. بر اساس جداول ابلاغی دولت، برای شماره گذاری خودروهای سواری و وانت وارداتی با مصرف سوخت(در ۱۰۰ کیلومتر چرخه ترکیبی) بیش از ۵ لیتر بین ۲ تا ۸ خودرو فرسوده بایستی اسقاط شود. در این بین عوارض پرداختی برای خودروهای بنزین سوز ۱۰ درصد ارزش گمرکی خودرو وارداتی تعیین شده است. همچنین برای خودروهای با مصرف سوخت کمتر از ۵ لیتر نیازی به اسقاط خودروهای داخلی نیست اما همچنان ۱۰ درصد ارزش خودرو وارداتی به عنوان عوارض واردات خودروهای بنزین سوز بایستی پرداخت شود و این هشدار وزارت صنعت به نمایندگان خودروسازان خارجی باید جدی گرفته شود.

 

همچنین برای شماره گذاری خودروهای سواری تولید داخل ضمن معافیت از پرداخت عوارض خودروهای بنزین سوز، به ازای مصرف سوخت بیش از ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلیومتر چرخه ترکیبی باید یک خودرو فرسوده اسقاط شود.

 

بر اساس تبصره ۲ این مصوبه، ۱۰ درصد ارزش گمرکی ذکر شده در جدول زیر توسط واردکنندگان در چارچوب قانون بودجه سالیانه در اجرای قانون حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت به منظور توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر هزینه خواهد شد.

مخبرالدوله بازدید : 39 شنبه 28 مرداد 1396 نظرات (0)

مرسدس‌بنز در همایش مونته‌ری کالیفرنیا، از نسخه کابریولت خودروی مفهومی ویژن مرسدس-میباخ ۶ رونمایی کرد.

از آنجایی که ویژن مرسدس-میباخ ۶ کابریولت، تقریبا مشابه مدل کوپه سال گذشته است، مشخصات فنی یکسانی به همراه دارد. کابریولت نیز ۲ سرنشینه با ۵.۸ متر طول و سیستم قوای محرکه‌ی الکتریکی با ۷۵۰ اسب بخار قدرت است. طبق ادعای مرسدس بنز، سیستم قوای محرکه‌ی این خودرو قادر است بدنه‌ی غول‌پیکر آن را در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. مانند مدل کوپه، نمونه‌ی روباز نیز با یک بار شارژ تا ۳۲۲ کیلومتر مسافت طی می‌کند و با شارژر مناسب، می‌تواند در ۵ دقیقه، انرژی مورد نیاز برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر مسافت را به دست آورد.

به گفته‌ی مسئولان مرسدس بنز، رنگ آبی تیره حس قایق تفریحی را القا می‌کند که البته به نظر ما ابعاد خودرو به‌تنهایی برای القای حس یک قایق کافی است. کروکی شدن خودرو، نمای بدنه را بیشتر از آنچه تصور می‌شد، تغییر داده است. با ظاهر شدن رنگ نمای داخلی خودرو و تضاد به وجود آمده بین رنگ بدنه و کابین، گویا خودرو کوچک‌تر به نظر می‌رسد. نبودن سقف و از بین رفتن حالت فست‌بک نیز نمای بهتری به بخش انتهایی خودرو بخشیده است.

زمان معرفی مرسدس بنز میباخ ۶ کابریولت ؛ فضای داخلی مدل روباز نیز تقریبا مشابه مدل کوپه است؛ استفاده از چرم سفید روی صندلی‌‌ها، درب‌ها و داشبورد یکی از وجوه تشابه میباخ کابریولت و برادر کوپه‌ی آن است. نوار روشن تعبیه‌شده در اطراف کابین، فضایی متفاوت به ارمغان آورده است. طراحی شفاف کنسول وسط که امکان مشاهده‌ی خطوط انتقال جریان و اطلاعات را فراهم کرده، زیبایی دوچندانی به کابین میباخ ۶ روباز بخشیده است. از فلز به رنگ طلایی در نمای داخلی استفاده شده است و دوخت چرمی نیز به رنگ طلایی است. بزرگ‌ترین تفاوت بخش داخلی این خودرو نسبت به نسخه‌ی کوپه، طراحی متفاوت دریچه‌های هوا و استفاده از چوب در بخش پایینی کابین برای القای حس و حال قایق‌ها‌ی تفریحی است. دکمه‌های قرارگرفته روی صندلی‌ها که به نور پس‌زمینه مجهز شده‌‌اند، به نشان مرسدس بنز مزین هستند.

در معرفی مرسدس بنز میباخ ۶ کابریولت ؛ درب کاپوت میباخ ۶ کابریولت مانند خودروهای قبل از جنگ جهانی، ۲ پنل دارد که با یک لولای مرکزی به هم متصل شده‌اند. به دلیل استفاده از موتور برقی و باتری‌های تعبیه‌شده در بخش زیرین خودرو، زیر کاپوت فضای گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار گرفته است که البته آن‌چنان که از یک خودروی ۶ متری انتظار می‌رود، جادار نیست؛ یک طرف فضای بار کاپوت، مخصوص چمدان، ۲ چتر، قاشق و چنگال، بشقاب و دیگر وسایل غذاخوری طراحی شده است. 

مانند مدل کوپه، احتمال عرضه مرسدس میباخ ۶ روباز بسیار پایین است. با این حال در صورتی که فردی مبلغ کافی برای تولید آن را بپردازد، ممکن است مرسدس بنز آن را بسازد. البته امکان تولید نسخه‌ی ساده‌تر این خودرو تحت برند الکتریکی جدید مرسدس بنز وجود دارد.

مخبرالدوله بازدید : 34 شنبه 28 مرداد 1396 نظرات (0)

 

خودرو سوبارو بی ار زد

 

 

 

خودروی سوبارو BRZ چیزی است که هر فرد عاشق سرعت و ماشین می خواهد.

موتور این اتومبیل شما را به سمت صندلیتان با قدرت هر چه تمام تر فشار  میدهد و حس غرور با معنایی را به شما اعطا می کند. این خودر با دارا بودن موتور اسپرت در جلوی ماشین و دیفرانسیل در عقب و کمک فنرهای اسپرت به صورت خارق العاده ای سطح ثقل اتومبیل را پایین آورده اند که موتور باکسر در این امر نقش بسزایی را بازی می کند و نتیجه آن حرکت غرور آمیز این خودرو در سر پیچ هاست.

خودرو سوبارو BRZ اتوماتیک سال ۲۰۱۶ برای این مدل به‌ روز رسانی‌هایی مانند یک سیستم ارائه اطلاعات صفحه لمسی و یک دوربین عقب استاندارد دریافت کرده است. در سال ۲۰۱۶ تعداد محدود نسخه HyperBlue نیز با طراحی خارجی و داخلی زیبا و به‌روز شده، ارائه شده است.

دیفرانسیل عقب، هندلینگ بی نظیر و دقیق با قیمتی مناسب، اتومبیل سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۶ را به یکی از جذاب‌ترین و بهترین اتومبیل های موجود در بازار تبدیل کرده است.

ماشین سوبارو مدل ۲۰۱۶ یکی از ماشین هایی است برای افرادی که می خواهند ماشینی با سرعت عملکرد بالا و ظاهر جذاب داشته باشد این خودرو بهترین انتخاب است.

ماشین سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۶ برگشتی به ریشه‌های اصلی خودروهای سبک اسپرت است و دیفرانسیل عقب، تعادل عالی و قیمتی مناسب دارد.

سوبارو BRZ با وزنی در حدود ۲۴۰۰ پوند و موتور تخت ۴ سیلندر مدل «boxer» با ۲۰۰ اسب بخار قدرت، توانایی لازم برای سرعت گرفتن مناسب ماشین فراهم می‌شود؛ اما عملکرد این اتومبیل به‌جای شتاب‌گیری در مسیرهای مستقیم بر تعادل در جاده‌های پرپیچ‌ و خم متمرکز شده است. مرکز جرم پایین، تعادل مناسب وزنی در عقب و جلو و فرمان عالی موجب شده، خودروی BRZ با هر استانداردی که در نظر بگیرید، یکی از بهترین خودروهای رده خود باشد. اتومبیل هایی که توان رقابت مستقیم با خودروی BRZ  را داشته باشند در بازار وجو

مخبرالدوله بازدید : 35 شنبه 28 مرداد 1396 نظرات (0)

فروش خودرو

اتومبیل سوبارو که با نام‌ «WRX» نیز شناخته می‌شود، ماشینی کامپکت اسپرت از کارخانه اتومبیل سازی  ژاپنی «سوبارو ژاپن» است که از سال 1992 تولید آن آغاز شده است.

در واقع این ماشین جانشینی برای «سوبارو‌ Leone‌» به حساب می‌آید که از سری موتورهای‌ EJ‌ بهره می‌برد که کاملا به‌روزتر از سری‌ EA‌ استفاده شده روی‌ Leone‌ است.

سوبارو باتوجه به سابقه خود در مسابقات رالی برای علاقه‌مندان سرعت یک مدل از‌ WRX‌ به نام WRX STI نیز ارائه داده است که آماده رالی برای رسیدن با بالاترین سرعت‌هاست.

نسل چهارم سوبارو‌ WRX‌ از سری موتورهای FB‌ سوبارو بهره می‌برد. این نسل در سال 2012 روانه بازار شد که رقیب مستقیم و سرسخت ژاپنی آن «میتسوبیشی لنسر» است.

خودرو سوبارو WRX Sti دنده ای سال ۲۰۱۶ برای بهینه سازی هایی که در مدل ۲۰۱۵ این ماشین انجام شده، سوبارو دبلیو آر ایکس و اتومبیل سوبارو WRX STI که پایه‌ای مشابه دارند نیز در مدل ۲۰۱۶  تجهیزاتی مانند یک سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید، تکنولوژی ایمنی هوشمند و یک سری تغییرات ظاهری شده‌اند.

 

 

فروش ماشین

در اتومبیل سوبارو WRX و WRX STI مدل ۲۰۱۶ یک سری تغییرات جزئی برای ظاهر مدل جدید این ماشین انجام شده است. در مدل‌های «پرمیوم» و «لیمیتد» از WRX، چرخ‌های جدید ۱۸ اینچی به صورت استاندارد در آمده‌اند.

سوبارو WRX‌ از یک موتور تخت‌ Boxer با توانایی بالا بهره می‌برد. این ماشین دارای یک موتور چهار سیلندر خطی تخت ۱۶ سوپاپ به حجم ۲۵۰۰ سی‌سی و مجهز به سیستم توربو شارژ است که قادر است حداکثر قدرتی معادل ۲۶۸ اسب‌بخار را تولید کند و حداکثر گشتاوری معادل ۳۵۰ نیوتون‌متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت و گشتاور از طریق یک گیربکس شش سرعته با تعویض دستی به صورت‌ AWD به هر چهار چرخ اتومبیل منتقل می‌شود و قادر است تا این سدان اسپرت ۱۳۲۰‌کیلوگرمی را در مدت زمان ۵.۳ تا ۶.۳ ثانیه بسته به نوع شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساند و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر را به ثبت برساند .

مخبرالدوله بازدید : 31 شنبه 28 مرداد 1396 نظرات (0)

 

ماشین سوبارو جدید

سوبارو‌ WRX‌ در دو مدل «سدان» و «هاچ‌بک» پنج در تولید می‌شود. سوبارو‌ WRX‌ از سال 1992 تا به امروز چهار نسل از تولید را پشت‌سر گذاشته است که نسل اول آن از سال 1992 تا 2000 و نسل دوم آن از سال 2000 تا 2007 و نسل سوم آن از سال 2007 تا 2011 و چهارمین و آخرین نسل‌ WRX‌ از سال 2011 تا به امروز با تغییرات زیبایی چه در ظاهر و چه در خارج و چه در مشخصات فنی ارائه شد.

 

سوبارو زمانی که از سوبارو WRX دنده ای سال 2016 در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد از آن به عنوان مروارید آبی نام برد که ابتدا نمایشگاهها و بعد خیابان ها را به آتش می کشد. این سخن سوبارو کمی اغراق آمیز بود اما این مدل ماشین سوبارو دبلیو آر ایکس، نوعی مدل مفهومی و جدیدی است که رنگ فیروزه ای آن خیلی ها را عاشق خود کرد چرا که با امضای WR در کناره های چراع LED بر روی این مدل نشان از جذابیت و محکم کردن پای سوبارو نه تنها در دل متقاضیان که در جایگاه خودروسازان دارد.

خودرو سوبارو WRX دنده ای سال ۲۰۱۶ موفق شد پنجاه هزارمین اتومبیل های خود را بفروشد که این این ماشین به خودروی رالی جاده ای WRX در استرالیا معروف شده است.

 

ماشین سوبارو 2016

این ماشین سوبارو مدل 2016 نسخه مخصوص بر اساس نسخه WRX ساخته شده از رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی مشکی BBS به همراه قسمت های قرمز روی صندلی های چرمی، تودوزی درها، شمارشگرهای تهویه هوا و بالای نمایشگر راننده بهره می برد. مدل های دستی این اتومبیل هم چنین به اهرم دنده STI مجهز می شوند.

سرچشمه این نیرو یک موتور چهار سیلندر است که با سه قدرت ۲۶۰، ۲۸۰ و ۳۰۰ اسب بخار عرضه می‌شود و انتظار هم می‌رود که مدل هیبریدى هم به این لیست اضافه شود. در جلو این ماشین سوبارو، جلو پنجره شش ضلعى مشبکى قرار گرفته که به رنگ مشکی مزین شده است. در پایین این جلو پنجره، رینگ هاى BBS است که از ترمز‌هاى زرد رنگ مراقبت می‌کنند.

تجهیزات دیگری که می توان از این ماشین در نسخه مخصوص نام برد تجهیزات استاندارد WRX مدل ۲۰۱۶ اضافه می شود که شامل سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی ۷ اینچی و ناوبری ماهواره ای و دوربین معکوس، سیستم صوتی Harmon Kardon با ۸ بلندگو، چراغ های جلوی LED خودکار، صندلی راننده قابل تنظیم برقی در هشت جهت و ورودی بدون کلید است.

موتور WRX استاندارد در این نسخه از ماشین سوبارو دنده ای حفظ شده که شامل موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ باکسر با قدرت ۱۹۷ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر است.

مخبرالدوله بازدید : 31 پنجشنبه 26 مرداد 1396 نظرات (0)

پیش فروش سوناتا

 

ماشین سوناتا یک سدان متوسط است که اولین بار در سال 1985 توسط شرکت هیوندا معرفی شد. نسل پنجم سوناتا در سال 2004 معرفی شد.

نسل پنجم سوناتا در سال 2008 فیس لیفت شد. نسل پنجم سوناتا موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی از موسسه Euro-NCAP شده است.

 

خودرو هیوندای سوناتا اتوماتیک سال ۲۰۰۹

هیوندای سوناتا در کلاس خودرو سایز متوسط و با طراحی خودروهای موتور جلو-محور جلو و چهار درب سدان تولید و در سطح جهانی توسط شرکت هیوندای موتور به بازار عرضه شده. این خودرو از سال ۱۹۸۵ تا کنون تولید شده‌است.

نسل هفتم و هشتم هیوندای سوناتا در شرکت آسان موتور ایران عرضه می شود.

خودرو از لحاظ ابعاد کلی و حتی ابعاد تک تک اجزای خارجی خودرو دقیقا مشابه مدل پیشین است و از این رو تشخیص دادن خودروی سوناتا ۲۰۰۹ از سوناتا ۲۰۰۶ برای نظاره گر عادی امری دشوار به نظر می رسد.

مخبرالدوله بازدید : 32 پنجشنبه 26 مرداد 1396 نظرات (0)

تحویل فوری سوناتا

 

تولید « هیوندای سوناتا » به سال 1985 میلادی باز می‌گردد.

نخستین نسل از سوناتا در قالب یک سدان میان‌سایز در این سال متولد شد. این مدل تنها دو سال و تا سال 1987 روی خط تولید بود.

نسل دوم سوناتا در سال 1988 با کد‌ y2‌ جایگزین نسل اول شد. تولید این نسل نیز پنج سال ادامه داشت و سرانجام در سال 1994 جای خود را به سومین نسل داد. هنوز هم سوناتا در طراحی بخش قوای فنی جای پیشرفت داشت.

تولید نسل چهارم که از سال 1998 شروع شد مقدمه‌ای برای پیشرفت بیشتر هیوندای در این بخش بود. سرانجام نوبت به تولید پنجمین نسل سوناتا در سال 2004 رسید و این اولین اتاقی از سوناتا بود که پایش به ایران باز شد. این اتاق پس از تجربه‌ی یک تغییر چهره (فیس‌لیفت)، در سال 2009 از خط تولید خارج شد.

ششمین نسل از سوناتا با طراحی بسیار فانتزی و جلوتر از زمان متولد شد. این نسل نیز با حضور در بازار کشور توانست طرفداران خود را پیدا کند و به‌ فروش نسبی خوبی برسد.

 

هیوندای سوناتا شرایطی

خودرو هیوندای Sonata اتوماتیک سال ۲۰۱۶؛نسل جدید سوناتا اتوماتیک دارای یک پیشرانه‌ی ۲۳۵۹ سی‌سی است که در ۶۰۰۰ دور در دقیقه توانایی تولید ۱۷۸ اسب‌بخار قدرت دارد. حداکثر گشتاور تولیدی این پیشرانه به ۲۲۵ نیوتن‌متر در دور ۴۰۰۰ می‌رسد.

این پیشرانه به کمک یک جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی اتوماتیک با مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در سیکل ترکیبی می‌تواند در مدت زمان ۹/۹ ثانیه سوناتا را به مرز یکصد کیلومتر در ساعت برساند.

از‌جمله تجهیزات رفاهی و ایمنی موجود در این مدل می‌توان به مواردی نظیر سیستم ترمز ضد‌قفل‌ ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز‌ EBD، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سانروف، گرمکن صندلی، سیستم تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، سنسور باران، اتولایت، استارت دکمه‌ای، کیسه هوای سرنشینان جلو و عقب، سقف پانوراما و… اشاره کرد.

از آپشن های خودرو هیوندای Sonata اتوماتیک سال ۲۰۱۶ می توان به تشخیص نقطه کور، سنسور اعلام خطر دنده عقب، کروز کنترل و چراغ های هشدار که بر روی آینه های بغل قرار گرفته اند برای خودروهایی که قصد سبقت دارند، اشاره کرد. این ماشین دارای هفت کیسه هواست که یک کیسه هوای زانو از جمله ملحقات ایربگ اتومبیل است.

 خط مشی هیوندای در مدل کنونی سوناتا که در سال ۲۰۰۹ پا به عرصه‌ی وجود نهاده استفاده از الگوی طراحی سیال می باشد. بهره برده است. اما در جنسیس ۲۰۱۶ و همچنین سوناتا ۲۰۱۶ که نسل جدید الگوی طراحی سیال در آن به کار گرفته شده است، تا حدودی از به‌ کارگیری خطوط بدنه‌ی شدید پرهیز شده است.

مخبرالدوله بازدید : 106 پنجشنبه 26 مرداد 1396 نظرات (0)

 

 

خرید هیوندای تحویل فوری

 

 

خودرو هيونداي اتوماتيک از سال 1988 تا سال 1995، روی خط تولید شرکت «هیوندای» بود.

برای سال 1993 هیوندای مدلی فیس لیفت از اسکوپ ارائه داد که در آن چراغ‌های جلو و عقب و بال اسپرت عقب و سپرها و خطوط جانبی بدنه را بازطراحی کرد و یک مدل جدید به بازار فرستاد.

خودرو هیوندای Scoupe اتوماتیک کوپه که درواقع همان مدل دو در هیوندای اکسل است، دو نسل (۱۹۸۸ تا ۱۹۹۲ و یک فیس‌لیفت برای سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۵) را به خود دیده است.

در بخش مشخصات فنی ، نسل اول اتومبیل هیوندای Scoupe اتوماتیک از همان موتور اکسل بهره می‌برد که یک موتور ۱.۵ لیتری ۸۱ اسبی بود. ولی زیر کاپوت نسل دوم ماشین هیوندای Scoupe اتوماتیک، یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی ۱۲ سوپاپ موجود است که به‌دلیل تغییرات در سیستم سوخت‌رسانی قادر به تولید ۹۲ اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۱۳۲ نیوتن‌متر در دور ۴۰۰۰rpm است.

این قدرت از طریق دو مدل گیربکس (۴ سرعته‌ی اتوماتیک و ۵ سرعته‌ی دستی) به چرخ‌های جلوی اتومبیل منتقل می‌شود. همچنین مدل دستی این ماشین در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر مقدار ۹ لیتر و در اتوبان ۷ لیتر و مدل اتوماتیک آن در شهر ۹.۴ لیتر و در اتوبان ۷.۴ لیتر بنزین می‌سوزاند.

 

هیوندای تحویل فوری

خرید خودرو هیوندای Scoupe اتوماتیک

مشخصات کلی ماشین هیوندای اسکوپ اتوماتیک، طول ۴۲۱۴میلی‌متر ،عرض ۱۶۲۶ میلی‌‎متر و ارتفاع ۱۲۷۰ میلی‌‎متر می باشد.

هیوندای در بخش رفاهی اسکوپ، امکانات بیشتری نسبت به اکسل فراهم کرده است که می‌توان به شیشه‌بالابرهای برقی، فرمان هیدرولیک و سیستم تهویه‌ی مطبوع دستی اشاره کرد.

مخبرالدوله بازدید : 30 پنجشنبه 26 مرداد 1396 نظرات (0)

طراح خودروی فراری انزو در افتتاحیه‌ی گردهمایی مونتری از خودروی سوپراسپرت KODE 0 رونمایی می‌کند.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ کن اوکویاما طراح ژاپنی، در روز جمعه ۱۸ اوت از یک خودروی سوپراسپرت جدید به نام Kode 0، در گردهمایی موتوراسپرت‌های کوایل در مونتری کالیفرنیا رونمایی خواهد کرد. با توجه به طراحی‌های قبلی اوکویاما، به نظر می‌رسد که اثر جدید او هم، جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

 

اوکویاما طراح مشهور شرکت‌های خودروسازی جنرال موتورز، پورشه و پینین‌فارینا بود. او در میان بسیاری از خودروهای با مشخصات عالی به طور ویژه طراحی فراری انزو را بر عهده داشت. اوکویاما شرکت “طراحی کن‌-اوکویاما” را در سال ۲۰۰۷ تاسیس کرد تا خودرو، موتورسیکلت، مبلمان و حتی روبات تولید می‌کند.

 

با توجه به تصاویر تیزر موجود در توییتر و اینستاگرام می‌دانیم که طراحی جدید اوکویاما یعنی Kode 0 یک خودروی مونوکوک (خودرویی که شاسی و بدنه‌ی یکپارچه دارد) فیبر کربنی است که قدرت آن توسط یک پیشرانه‌ی V-12 تامین می‌شود.

 

اما در صفحه فیس بوک اوکویاما، در یک آگهی که در مجله‌ی نامعلومی چاپ شده است، می‌بینیم که خودروی Kode 0 شکل گوه‌ای یکپارچه دارد و در رونمایی از سوپراسپرت جدید توسط طراح فراری انزو خواهید دید.

 

در اوایل دهه‌ی ۱۹۷۰، بشر رویاهای بسیاری داشت که می‌خواست آن‌ها را به واقعیت تبدیل کند. این زمانی بود که استادان افسانه‌ای ایتالیایی، شاهکارهایی مانند لانچیا استراتوس زیرو و لامبورگيني كونتاچ را تولید کرد. Kode 0، همراه بازگشت به اصول اولیه طراحی بدون تجملات و افراط، به کمک نیمرخ گوه‌ای شکل، این مدل‌های رویایی اسپرت کلاسیک را، زنده می‌کند.

 

این پروژه چیزی است که تم‌های مدرن، ساده و بی‌انتهای طراح بدنه‌ی ژاپنی (کن اوکویاما) را مجسم می‌کند. Kode 0 خودروی سوپراسپرت اوکویاما ، مجهز به یک پیشرانه‌ی mid-engine (سیستم موتور جلو و محرک عقب) V12 و بدنه‌ی فیبر کربن خواهد بود که تا به‌زودی رونمائی می‌شود.

 

خودروی یکپارچه سقف‌دار Kode 0 به همراه هایپرکار بدون سقف Kode 57 که سال گذشته در پبل بیچ (Pebble Beach) ساخته شده است، نمایش داده می‌شود. هایپرکار یک خودروی مفهومی طراحی شده توسط آموری لاوینز تحلیلگر انرژی “موسسه‌ی کوه راکی” است. این خودرو با استفاده از مواد کامپوزیتی پیشرفته، طراحی کم درگ و سیستم محرکه هیبریدی دارای ساختار فوق سبک و بدنه‌ی آیرودینامیک است.

 

با قضاوت در مورد تصاویر به نظر می‌رسد خودروی Kode 0، چراغ‌های جلوی دراز و ورودی‌های هوای جلوی بزرگ خود را از Kode 57 الهام می‌گیرد و همچنین ممکن است درب‌های اسپورت قیچی مانند داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد چرخ‌های این خودرو برگرفته از طراحی خودروی کد ۷ باشد و در رونمایی از سوپراسپرت جدید توسط طراح فراری انزو مشخص خواهد شد.

 

پیشرانه ۶.۰ لیتری V-12 که قدرت مدل دست‌ساز Kode 57 را تامین می‌کند، حدود ۶۰۰ اسب بخار تولید می‌کند، بنابراین می‌توان انتظار داشت که قدرت تولیدی Kode 0 نیز در همین محدوده باشد.

 

بهرحال علاقه‌مندان این خودروی سوپراسپرت می‌توانند منتظر بمانند تا هفته‌ی آینده در گردهمایی کوایل این خودرو را از نزدیک در رونمایی از سوپراسپرت جدید توسط طراح فراری انزو ببینند.

مخبرالدوله بازدید : 33 پنجشنبه 26 مرداد 1396 نظرات (0)

برند AMG، همیشه چهره‌ی دیگر مدل‌های مرسدس را به ما معرفی می‌کند. با خیز بلند خودروسازان به سمت خودروهای برقی، این شرکت هم مجبور به تغییر مسیر خواهد شد.

 

به گزارش اخبارخودرو؛ با ظهور هر چه بیشتر خودروهای برقی، به نظر می‌رسد تیونر رسمی مرسدس هم باید مسیر جدیدی انتخاب کند. به عقیده رئیس بخش توسعه خودرو در AMG، دارموند جِیکوی، این شرکت تیونینگ باید به سراغ خودروهای برقی برود و تغییر مسیر برند AMG توسط خودروهای برقی به سرعت انجام می گیرد.

 

وی با اشاره به SLS برقی که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، به ظرفیت موجود در مرسدس و AMG برای ساخت خودروهای برقی اشاره می‌کند: SLS برقی در آن برهه‌ی زمانی، کار بسیار تأثیرگذاری بود. ما علاوه بر کمک به پیشرفت این فناوری، بر دانش خود در مدل‌های هیبرید نیز افزودیم.

 

جِیکوی معتقد است که وجود AMG در روند ساخت و توسعه مدل‌های اصلی مرسدس بنز، از نقاط قوت این شرکت تیونینگ محسوب می‌شود؛ چرا که در این صورت تبدیل تمام خودروهای مرسدس بنز به نسخه‌ی حرفه‌ای و تیونینگ شده AMG، امکان‌پذیر می‌شود. همچنین جِیکوی اشاره کرد که این روند با خودروهای برقی مرسدس که در آینده عرضه می‌شوند نیز ادامه می‌یابد. AMG باید مسیر جدیدی پیدا کند؛ چرا که غرش‌ پیشرانه‌های ۸ سیلندر این برند، در آینده‌ی خودروسازی دنیا، جایگاهی نخواهد داشت.

اخیراً مرسدس بنز اعلام کرد که در سری مسابقات DTM شرکت نمی‌کند و تمرکز خود را بر مسابقات فرمول E خواهد گذاشت؛ با تکیه بر همین خبر، می‌توان توجه مهم مرسدس بنز به خودروهای برقی را مشاهده کرد.

 

اوایل سال جاری بود که دایملر، مالک اصلی مرسدس بنز نیز از برنامه‌های مربوط به پیشرانه‌های برقی خود پرده‌برداری کرد.

مخبرالدوله بازدید : 68 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

شرکت خودروسازی فورد می‌گوید نسخه‌ی ۲۰۱۸ فورد GT با الهام از خودروی قدیمی مدل سال ۱۹۶۷ تولید خواهد شد.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ در حال حاضر، فورد GT یک سوپراسپرت منحصربه‌فرد است که طبق برنامه‌ریزی‌ها، در چهار سال آینده تنها ۱۰۰۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد. طبق گفته‌ی فورد پرفورمنس، رقم تولید این سوپراسپرت فقط به ۲۵۰ دستگاه در هر سال می‌رسد.

 

قرار است فورد در سال ۲۰۱۸ نمای ظاهری ویژه‌ای از این خودرو ارائه کند که الهام‌ گرفته از GT40 قرمز و سفید سال ۱۹۶۷ است؛ خودرویی که در آن سال قهرمانی مسابقات لمانز را به دست آورد. این مدل که به‌طور رسمی نسخه‌ی فورد GT-67 هریتیج نام‌گذاری شده است، اصلاحات ظاهری خاصی را به فضای داخلی و خارج خودرو اضافه می‌کند.

 

دیو پریكاك، مدیر کل فورد پرفورمنس، می‌گوید: هدف ما از تولید این جایگزین ارزشمند برای نسخه‌ی هریتیج ۲۰۱۷، ساخت نسخه‌ای بود که با آن بتوانیم دوباره پیروزی تاریخی خود در لمانز را با تیم آمریکایی دن گِرنی و اِی. جِی. فویت تکرار کنیم. نسخه‌ی ۲۰۱۸ فورد GT-67 هریتیج، با بهره‌گیری از ویژگی‌های مدرن یکی از بهترین خودروهای تاریخی فورد، شایسته پیروزی در هر رقابتی است.

 

تفاوت واضح این مدل در مقایسه با مدل‌های دیگر، کیت بدنه اسپرت با جنس فیبر کربنی و نوارهای منحصربه‌فرد سفید در میان رنگ قرمز روشن بدنه خودرو است. ۲ هود بزرگ و بیضی‌شکل هم در انتهای درب‌ها طراحی شده است. علامت شماره یک روی کاپوت خودرو، نشان‌دهنده‌ی قهرمانی گرنی و فویت با خودروی GT40 است. چرخ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی با پوشش نقره‌ای از دیگر به‌روزرسانی‌های مدل هریتیج ۲۰۱۸ است.

 

رنگ قرمز، در فضای داخلی نسخه‌ی ۶۷ هریتیج استفاده شده است که در خط دوخت روکش چرمی جدید روی صندلی‌های فیبر کربن و همچنین روکش چرمی فرمان و کمربند ایمنی به کار رفته و این مدل ۲۰۱۸ فورد GT الهام گرفته از GT40 مدل ۱۹۶۷ می باشد.

 

دیگر جزئیات شامل دسته‌دنده خاکستری‌رنگ، تکه‌دوزی با پوشش ضد زنگ در قسمت‌های مختلف داخل خودرو، همراه با فیبر کربن برای کنسول مرکزی و پنل درب‌های خودرو هستند. البته پلاک شناسایی با شماره سریال منحصربه‌فرد که خودرو را به‌عنوان یک نسخه‌ی «۶۷ Heritage Edition» تأیید می‌کند، بسیار دوست‌داشتنی است.

 

تولید محدود نسخه‌ی هریتیج در سال ۲۰۱۸، این خودروی اسپرت را بسیار نادر می‌کند. البته طراحی بسیار جالب فضای داخلی و بیرونی این خودروی فورد، برای ارزشمند دانستن طراحی آن کافی است.

مخبرالدوله بازدید : 55 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

 

«هیوندای اسکوپ» از سال 1988 تا سال 1995 روی خط تولید شرکت هیوندای بوده است.

این خودروی کوپه که در واقع همان مدل دو در «هیوندای اکسل» است که دو نسل (1988تا 1992 و یک فیس‌لیفت برای سال 1993 تا 1995) را تجربه کرده است.

سال 1993 هیوندای یک مدل فیس‌لیفت از اسکوپ را ارائه کرد که در آن هیوندای چراغ‌های جلو و عقب و بال اسپرت عقب و سپرها و خطوط جانبی بدنه را بازطراحی و یک مدل جدید به بازار عرضه کرد که این مدل در کشور ما نیز موجود است.

خودرو هیوندای اسکوپ اتوماتیک سال ۱۹۹۵در مدل فیس‌لیفت، ظاهری خشن‌تر به خود گرفته و بیشتر از نسل گذشته جلوه‌گر یک ماشین  اسپرت است؛ هماهنگی خطوط بدنه به چراغ‌های جلو و عقب در این امر کمک به‌سزایی کرده است.

در بخش مشخصات فنی هیوندای اسکوپ اتوماتیک سال ۱۹۹۵ ، نسل اول اتومبیل هیوندای اسکوپ از همان موتور اکسل که یک موتور ۱.۵‌لیتری ۸۱ اسب‌بخاری بود، بهره می‌برد، ولی در زیر کاپوت نسل دوم این اتومبیل یک موتور ۱.۵لیتری چهار سیلندر خطی ۱۲ سوپاپ موجود است که به دلیل تغییرات در سیستم سوخت‌رسانی قادر به تولید ۹۲ اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۱۳۲ نیوتون متر در دور ۴۰۰۰ rpm است.

این قدرت از طریق دو مدل گیربکس (چهار سرعته‌ی اتوماتیک و پنج سرعته‌ی دستی) به چرخ‌های جلوی ماشین منتقل می‌‌شود؛ همچنین این ماشین در هر صد کیلومتر مقدار ۹ لیتر در شهر و ۷ لیتر در اتوبان برای مدل دستی و ۹.۴ لیتر در شهر و ۷.۴ لیتر در اتوبان برای مدل اتوماتیک بنزین می‌سوزاند.

مخبرالدوله بازدید : 31 چهارشنبه 25 مرداد 1396 نظرات (0)

 

هیوندای آی 40

خودرو هیوندای Sedan i40 اتوماتیک با چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ و دیفرانسیل جلو با سیستم سوخت رسانی پاششی دارای حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی و قدرت ۱۷۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۵۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱۴ نیوتون متر در ۴۷۰۰دور بر ثانیه طراحی و به بازار ارائه شده است.

شتاب خودرو هیوندای i40 اتوماتیک ۱۰.۸ ثانیه است حداکثر اتومبیل۲۱۲ کیلومتر در ساعت و این ماشین دارای ۷۰ لیتر مخزن سوخت می باشد. ابعاد این ماشین به طول ۴۷۷ سانتی متر عرض۱۸۲ سانتی متر و ارتفاع ۱۴۷ سانتی متر و وزن ۱۴۵۵کیلوگرم می‌باشد.

خودرو هیوندای Sedan i40 اتوماتیک دارای سیستم صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش گازهای گلخانه ای اکو می‌باشد. همچنین دکمه اسپرت و دکمه استارتر و دکمه ترمز دستی از آپشن های دیگر اتومبیل  است.

 

قیمت هیوندای آی 40

خودرو هیوندای Sedan i40 اتوماتیک از لحاظ سیستم تعلیق و تعادل اترو دارای سیستم کنترل پایداری الکترونیکی می باشد. همچنین دارای رادار خطی و حرکت بین خطوط و نیز سنسور پارک عقب و سنسور پارک جلو و نیز دوربین عقب می باشد که اینها کمک به راننده می‌کند تا در موقع پارک یا حرکاتی که نقطه کور دارد راحتتر حرکت کند سقف ماشین هیوندای آی چهل سدان پاناروما ست و همچنین دارای دزدگیر ایموبلایزر می باشد.

قیمت های پرده ای جان بی سرنشین و راننده از ویژگی های ایمنی اتومبیل است برای ورود این ماشین دارای سیستم دربهای کیلو یا بدون سویچ است درب صندوق عقب آن برقی بوده و کولر آن نیز دیجیتال است مانند سایر اتومبیل های روز دنیا این اتومبیل نیز دارای سیستم کروز کنترل کنترل و همچنین دارای سیستم کنترل نور بالا و چراغ زنون هوشمند چرخشی است.

فروش خودرو هیوندای Sedan i40 اتوماتیک

از لحاظ آب شنای داخلی اتومبیل دارای کولر دیجیتال اتولایت صندلی اسپرت سردکن و و گرمکن صندلی ها حافظه صندلی ماشین و نیز صندلی برقی با روکش چرم می باشد درب صندوق عقب ماشین نیز برقی است خودرو دارای بلوتوث موبایل مانیتور بزرگ و سیستم ناوبری یا جهت یابی ماهواره ای و همچنین سیستم مدیریت پایداری خودرو می باشد سیستم درایو مورد کمک زیادی را برای تغییر حالت رانندگی ایجاد می کند.

بلوتوث موبایل رفلکس شیشه گرمکن فرمان آیینه برقی آینه تاشو آینه های الکتروکرومیک گیربکس اتوماتیک و نیز سیستم کمکی کنترل حرکت در شیب و چرخش نور در شیبها و مه شکن و نیز سنسور باران از دیگر آپشن های این خودرو است .

مخبرالدوله بازدید : 37 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

«سایت ثبت‌سفارش واردات خودرو تا زمان تصویب طرح ساماندهی واردات خودرو در هیات دولت غیرفعال خواهد ماند.»

 

به گزارش اخبار خودرو ، رئیس سازمان توسعه تجارت روز گذشته در حالی به اعلام این خبر پرداخت که بیش از یک‌ماه از بسته شدن سایت ثبت‌سفارش واردات خودرو می‌گذرد.

 

مجتبی خسروتاج، رئیس سازمان توسعه تجارت صبح روز گذشته در حاشیه مراسم اتاق بازرگانی تهران که به‌منظور اعلام برنامه‌های وزرای پیشنهادی وزارت صنعت و اقتصاد برگزار شد در پاسخ به سوال «دنیای‌اقتصاد» در مورد مدت زمات توقف سایت ثبت‌سفارش خودرو عنوان کرد که تا زمان ابلاغ «دستورالعمل و ضوابط واردات خودرو و نحوه همکاری با شرکت‌های خودروساز خارجی» ثبت‌سفارش واردات خودرو متوقف خواهد ماند.

 

وی در ادامه عنوان کرد که سازمان توسعه و تجارت به‌عنوان متولی سیستم ثبت‌سفارش واردات خودرو در حال حاضر منتظر ابلاغ چارچوب‌های جدید واردات خودرو است؛ چراکه این دستورالعمل جدید مشخص می‌کند، چه کسانی امکان واردات خودرو را خواهند داشت.

 

طرح پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اواخر پاییز سال گذشته به هیات دولت ارسال شد؛ این طرح که واردات خودرو را منوط به تولید خودروسازان خارجی در ایران می‌کند، به‌دلیل برخی ابهامات از سوی هیات دولت به بخش‌های تخصصی چون شورای اقتصاد، ستاد تنظیم بازار و کمیسیون زیربنایی دولت ارسال شد تا مراحل تصویب آن براساس نظرات کارشناسی صورت بگیرد.

 

کمیسیون زیربنایی دولت به‌عنوان آخرین مرجع بررسی این طرح با حذف بند صادراتی ( که وارد‌کنندگان را ملزم به صادرات خودروهای داخلی می‌کرد) در تاریخ ۱۹ تیرماه سال‌جاری آن را به هیات دولت ارسال کرد که از آن تاریخ هنوز اخباری مبنی‌بر تصویب یا رد آن منتشر نشده است.

 

در شرایطی مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم فعال‌سازی سایت ثبت‌سفارش را با طرح یاد شده در هیات دولت گره زده‌اند که افزایش واردات خودرو در چهار ماه ابتدایی سال‌جاری بی‌سابقه بوده است.

 

در همین زمینه حدود یک‌ماه پیش علی علی‌آبادی، رئیس دفتر مقررات صادرات و واردات علت بسته شدن ثبت‌سفارش را انتقال داده‌ها و به روزرسانی سایت عنوان کرده بود این در شرایطی است که مجتبی خسروتاج با تاکید بر اینکه مشکل ثبت‌سفارش واردات خودرو ربطی به انتقال داده‌ها ندارد، می‌گوید: از آنجا که قصد داریم طبق دستورالعمل جدید واردات خودرو در راستای شفاف شدن ورود خودروهای خارجی به کشور حرکت کنیم، ثبت‌سفارش برای واردکنندگان خودرو غیرفعال شده است، براین اساس هر زمان بخشنامه در دولت تصویب شد اجازه واردات خودرو را خواهیم داد.

 

اظهارات خسروتاج در شرایطی است که روز گذشته آخرین جلسه هیات دولت برگزار شد و مشخص نیست که وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم چه سیاستی در روند واردات خودرو به کشور در پیش گیرد.

 

آنگونه که مجتبی خسروتاج می‌گوید: در دستورالعمل جدید بحث نمایندگی رسمی شرکت‌ها، استفاده از ظرفیت تولید داخل، مشخص بودن واردکنندگان خودرو و تعهداتی که واردکنندگان دارند، قید شده است.

 

طرح پیشنهادی وزارت صنعت با عنوان «دستورالعمل و ضوابط واردات خودرو و نحوه همکاری با شرکت‌های خودروساز خارجی» دارای چهار بند بود که ضمن منوط کردن واردات به تولید، صادرات را نیز در دستور کار واردکنندگان قرار می‌داد؛ با وجود این در اصلاحات صورت گرفته از سوی کمیسیون امور زیربنایی بند صادراتی از دستورالعمل حذف شد. در بند اول این دستورالعمل آمده است که «کلیه واردکنندگان خودرو سواری ضمن رعایت آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب ۱۳۸۲ و اصلاحات بعدی، موظف به داشتن امکانات و تاسیسات ارائه خدمات پس از فروش هستند.

 

همچنین کلیه واردکنندگان موظف به دریافت گواهی فعالیت نمایندگی رسمی از تولیدکنندگان اصلی یا نمایندگان منطقه‌ای و رعایت مفاد آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو (۷۴۱۵/ ت۵۱۶۸۱هـ مورخ ۲۸/ ۱/ ۱۳۹۵ مصوب هیات محترم وزیران) هستند.»

 

اما در بند دوم این دستورالعمل آمده است که «شرکت‌های خارجی در هر گروه خودرویی فقط می‌توانند با یک شرکت داخلی قرارداد تجاری یا تولیدی داشته باشند.»

 

در بند سوم نیز تاکید شده که «ثبت‌سفارش خودروهای سواری به‌صورت کامل (CBU) صرفا با رعایت یک دستورالعمل مجاز خواهد بود.

 

در این دستورالعمل آمده است؛ درصورتی‌که وارد‌کننده دارای امکانات و تاسیسات تولیدی در داخل کشور بوده یا از طریق انعقاد قرارداد با یکی از تولیدکنندگان داخلی نسبت به تولید خودرو (با حداقل ۲۰ درصد ساخت داخل از زمان شروع) اقدام کند، می‌تواند معادل ۵۰ درصد ارزش تولیدات داخلی خود نسبت به واردات خودرو اقدام کند.»

 

منوط شدن واردات به تولید موضوعی است که بارها از سوی مسوولان صنعتی بر آن تاکید شده؛ این در شرایطی است که بسیاری از واردکنندگان خودرو معتقدند این بند با نفس واردات خودرو در تضاد است.

 

اما واکنش وارد‌کنندگان به اظهارات خسرو تاج چه بود؟ در نخستین واکنش فرهاد احتشام‌زاد، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تعیین تکلیف سایت ثبت‌سفارش را از مراجع قانونی دنبال می‌کنیم، گفت: در‌صورتی‌که وزارت صنعت تصمیم بر تغییر آیین‌نامه‌های خود دارد، نباید سایت ثبت‌سفارش را غیرفعال کند.

وی خاطرنشان می‌کند: در یک دوره واردات خودرو تنها از طریق شرکت‌های واسطه‌ای صورت می‌گرفت، بعد از برجام وزارت صنعت، واردات را منوط به دارا بودن نمایندگی از شرکت مادر کرد؛ حالا که نمایندگان رسمی خودروسازان خارجی در ایران حضور دارند؛ بنابراین در مرحله بعدی شرکت‌های خارجی برای ورود کالایشان به کشورمان باید چارچوب‌های دولت ایران را بپذیرند و به آن عمل کنند.

مخبرالدوله بازدید : 52 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

نمایندگی هیوندای سانتافه

 

خودرو هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ DM نیوفیس اتوماتیک :

خودرو هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ DM نیوفیس اتوماتیک تمامی ایربگ های سرنشینان جلو و جانبی و پرده ای را دارا می باشد. جهت کنترل سرعت این ماشین دارای سیستم کروز کنترل  است. رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی و نیز اگزوز دوبل زیبایی خاصی را از لحاظ طراحی بیرونی ایجاد کرده است.

صندلی های اتومبیل هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ DM نیوفیس اتوماتیک چرمی است که موجب می شود شستشو و نگهداری و همچنین استحکام و دوام روکش های آن بهتر از روکشهای پارچه ای باشد.

 خودرو هیوندای سانتافه DM ۲۰۱۷ نیوفیس اتوماتیک  به صورت استارتی و کیلس می باشد صندلی های برقی می باشد ترمز دستی این ماشین برقی است و این باعث می شود که هرگز اتومبیل به جهت فراموش کردن راننده برای خواباندن ترمز دستی در حالت ترمز حرکت نکند همچنین این ماشین دارای آپشن های ال ای دی صندلی برقی با حافظه تهویه دوبل اتوماتیک اتولایت ساب ووفر جلو و عقب اکوسیستم می باشد .

داشتن دماسنج دمای داخل خودرو را تحت کنترل در می آورد شیشه های جلو و عقب خودرو دارای بالابر برقی و اتوماتیک می باشد همچنین سانتافه دی ام ۲۰۱۷ در سقف خود باربند داشته و مجهز به سیستم قفل مرکزی می باشد داشتن دزدگیر به صورت فابریک روی ماشین ریموت کنترل و سیستم ترمز ABS و نیز EBD و همچنین فرمان هیدرولیک و برف پاک کن عقب پرده عقب دستی و صندوق برقی تا بکارگیری دسته دنده چرم فرمان چرم صندلی جلو سنسور باران و از همه مهم‌تر سقف پاناروما که طرفداران زیادی دارد موجب جذابیت این ماشین برای مشتریان شده است نکته جالب توجه در آپشن های اتومبیل سانتافه دی ام  سیستم اتوپارک می باشد که برای مشتریان از آپشن های مهمی محسوب می گردد.

فروش  خودرو هیوندای سانتافه DM

 

خودرو هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ DM نیوفیس اتوماتیک دارای کنترل ضبط روی فرمان و نیز پرده بغل دستی پرژکتور جلو ِ DVD مانیتور و نوگیشن فابریک و جالبتر جای عینک آفتابی می باشد از نظر سیستم صوتی این خودرو دارای بلوتوث USB و AUX میباشد در قسمت عقب خودرو آپشن های سنسور پارک عقب و دوربین عقب و برف پاک کن عقب مشاهده می گردد.

در مجموع خودرو سانتافه دی ام ۲۰۱۷ به جهت طراحی زیبا و اینکه آپشن های متنوع و کاربردی بسیاری دارد موجب شده تا طرفداران بیشماری را به خود اختصاص دهد.

مخبرالدوله بازدید : 34 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

 

سانتافه آی ایکس 45

اولین نسل سانتافه در سال 2000 و با کد اتاق SM وارد بازار شد. تولید این سال تا سال 2006 ادامه پیدا کرد. پس از قطع تولید این نسل در سل 2006 نسل دوم سانتافه با ظاهری متحول شده راهی لیست فروش نمایندگان هیوندای شد. این نسل با ورود به بازار کشور با موفقیت چشمگیری روبرو شد و به خوبی جای پای خود را در بازار محکم کرد.

موفقیت این مدل سبب شد تا شرایط حضور سومین و جدیدترین نسل از سانتافه که از سال 2012 بر روی خط تولید رفت هموار شود و این نسل ادامه دهنده موفقیت‌های نسل پیشین باشد. این نسل هم اکنون با تغییراتی جزئی تحت نسخه فیس‌لیفت در حال عرضه است.

هیوندای سانتافه را میتوان یکی از موفق ترین و پر فروش ترین ماشین های SUV بازار کشورمان دانست و یکی از بهترین انتخاب ها در میان ماشین های شاسی بلند های بازار است که تا کنون تقریبا بدون رقیبی جدی در بازار ماشین های وارداتی کشورمان به فروش رفته است.

IX-45 از معدود ماشین هایی است که هم در نمونه صفر کیلومتر و هم در نمونه های کارکرده بازار فروش بسیار خوبی دارد و اکثریت قشر های سنی هم به ماشین هیوندای IX-45 علاقه دارند و بسیار ماشین خوش فروشی است .

خودرو هیوندای Santa fe IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶

خودرو هیوندای Santa fe IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶ سومین نسل از سانتافه دارای پیشرانه ۲.۴ لیتری است که توانایی تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت در ۶۳۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور در دور ۴۲۵۰ را داراست. مصرف سوخت این مدل در سیکل ترکیبی ۱۱.۱ لیتر به ازای یکصد کیلومتر اعلام شده است.

 

سانتافه آی ایکس ۴۵ به یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک مجهز است. از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل دسترس در هیوندای سانتافه ix45 می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی،چراغ روشنایی در روز، سنسور باران، اتولایت، ،سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، گرمکن صندلی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و درگاه USB، کروزکنترل، دوربیبن دید عقب، استارت دکمه‌ای و … اشاره کرد.

خرید خودرو هیوندای سانتافه ۲۰۱۶

در مدل هیوندای Santa fe IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶ ماشین سانتافه چراغ هایش عوض شده است و به جذابیت ماشین تا حد زیادی کمک کرده است و نمای اتومبیل هیوندای سانتافه را پویا تر نشان می دهد .

تجهیزات و امکانات قابل قبول و متنوعی در اتومبیل هیوندای سانتافه ix45 موجود است که در مدل ۲۰۱۶ این امکانات بیش تر هم شده است و بعضی از آنها برای اولین بار است که بر روی ماشینی در این کلاس نصب می گردد.

پیشرانه استفاده شده در سینه این ماشین کره ای پر فروش خودروی هیوندای ix45  سیلندر است و ۲۳۵۹ سی سی موتور ماشین حجم دارد .

 

فروش هیوندای سانتافه IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶

برای خودرو هیوندای Santa fe IX45 اتوماتیک سال ۲۰۱۶  از سری پیشرانه های GDI در کاپوت ماشین استفاده شده است . این پیشرانه در دور موتور ۶۳۰۰ دور در دقیقه قابلیت تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۴۲۵۰ دور در دقیقه ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد .

هیوندای سانتافه ix45 در سیکل ترکیبی ۱۱.۲ لیتر بنزین می سوزاند که نسبتا زیاد است و توجیه اقتصادی ندارد.

پیشرانه سانتافه آی ایکس ۴۵ با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک کوپل شده است تا قدرت را به چرخ های ماشین انتقال دهد که عملکردش قابل قبول است اما از این بهتر هم میتوانست باشد و ماشین لذت بخش تری خود را نشان دهد .

مخبرالدوله بازدید : 44 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

شرکت خودروسازی نیسان اعلام کرد که سود ماهانه‌ی فروش مدل‌های روگ (ایکس تریل)، تایتان و آرمادا افزایش چشمگیری داشته است.

 

به گزارش اخبارخودرو؛ عرضه خودروهای مدل روگ (ایکس تریل)، تایتان و آرمادا تا سه ماه دیگر افزایش می‌یابد. سود این برند در ماه گذشته به دلیل تقاضای بیشتر برای وانت‌های سبک و کراس‌اوورها، ۱.۲ درصد افزایش یافت و شاسی‌بلندها برای نیسان سودآوری بی سابقه داشتند.

 

شرکت نیسان به‌طور متوسط، ماهانه ۱۳۱,۰۵۷ دستگاه خودرو به فروش می‌رساند که بیشتر از ماه متناظر سال ۲۰۱۶ با تعداد ۱۲۹,۴۹۵ دستگاه است. اینفینیتی در ماه ژوئن ۱۲,۲۷۱ دستگاه خودرو به فروش رسانده که ۱۱ درصد افزایش یافته است. در مجموع، فروش دو برند در ماه به میزان ۲ درصد افزایش یافت.

 

وانت‌های سبک و کراس‌اوورهای نیسان رکورد فروش ۱۶ درصدی را با ۶۵,۴۹۳ دستگاه خودرو در ماه ژوئن به خود اختصاص دادند تا فروش کلی این خودروها، ۱۲ درصد کاهش یابد و به ۶۶,۱۱۴ رسید.

 

در مقایسه، فروش ساب‌کامپکت Versa با ۴۴ درصد کاهش به ۸۱,۵۵ دستگاه در ماه رسیده است. اما جودی وایلر، معاون بخش فروش نیسان در ایالات متحده، می‌گوید این تغییر نشان‌دهنده‌ی حرکت عمدی نیسان برای کاهش تولید و عرضه خودروی ورسا است.

 

وایلر می‌گوید نیسان در تلاش است تا به خرده‌فروشان کمک کند که فروش تضمینی خودروهای مورد استفاده را تحریک کنند. به این ترتیب کارخانه باید تولید خودروی ورسا را کاهش دهد که این روش سنتی برای مجبور کردن مشتریان به خرید خودروهای جدید به کار برده می‌شود.

 

بنیاد ALG، پیش‌بینی کننده‌ی ارزش صنعت خودرو، تخمین می‌زند که میزان سود نیسان در آمریکای شمالی شامل فعالیت‌های نیسان و اینفینیتی، از ابتدای سال جاری میلادی با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل به‌طور متوسط به بیش از ۴۱۴۸ دلار در هر خودرو برسد.

 

ربکا لیندلند، تحلیلگر اجرایی کلی بلو بوک (KBB: Kelley Blue Book) می‌گوید: نیسان در حال استفاده‌ی گسترده از هزینه‌های انگیزشی است، سود ۲ درصدی خودروسازان مختلف، یک موفقیت بسیار چشمگیر برای این صنعت است؛ اما به مرور کاهش خواهد یافت. در حال حاضر در بخش‌هایی از صنعت خودرو رقابت تنگاتنگی وجود دارد و آن‌ها به دنبال راه‌های جدید برای فروش بیشتر هستند. اکنون بازار در شرایط بعد از نقطه اوج خود قرار دارد؛ اما نیسان، هنوز به آرامی رشد می‌کند.

 

وایلر با بیان اینکه شاسی‌بلندها برای نیسان سودآوری بی سابقه داشتند گفت: افزایش فروش ماه ژوئن به‌وضوح نشان‌دهنده‌ی آمادگی برای ورود روگ اسپرت جدید است. فقط چند صد دستگاه خودروی روگ اسپرت – که کمی کوچکتر و ارزان تر از ایکس‌تریل معمولی است – در ماه ژوئن به نمایشگاه‌های خودرو رسید. خبر خوب این است که آن‌ها داغ و محبوب هستند. فروشندگان به ما می‌گویند این خودروهای جدید بلافاصله به فروش می‌روند و ما هنوز حتی تبلیغ آن‌ها را آغاز نکرده‌ایم. تولید مدل‌های اسپرت در تابستان آینده بیشتر خواهد شد و تبلیغات این خودرو در آن زمان آغاز می‌شود.

مخبرالدوله بازدید : 29 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور از نوسازی ۵۳ هزار و ۲۹۹ دستگاه تاکسی شهری طی ۱۸ ماه گذشته در کشور خبر داد.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ مرتضی ضامنی روز سه شنبه در سی و دومین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسی های شهری کشور در هتل المپیک تهران افزود: از این تعداد تاکسی نوسازی شده، ۴۲ هزار و ۶۳۹ دستگاه آن پژو ۴۰۵ و ۱۰ هزار ۶۶۰ دستگاه نیز سمند بوده است.

 

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری کشور اولویت کاری اتحادیه است اظهار کرد: همچنین دراین مدت ۵۰ هزار و ۴۳۶ دستگاه تاکسی فرسوده شهری نیز اسقاط و از رده خارج شده است.

 

به گفته ضامنی، در این مدت ۷۸ هزار و ۶۱۱ نفر نیز برای اسقاط خودرو در سامانه ثبت نام و تقاضای خود را ثبت کرده اند و قانونمند شدن فعالیت های تاکسی اینترنتی ادامه می یابد.

 

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور افزود: ۷ هزار راننده تاکسی شهری در سطح کشور برای نوسازی خودرو ثبت نام و به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

وی تصریح کرد: رانندگانی که نسبت به دریافت تسهیلات بانکی نوسازی خودرو اقدام نکنند از لیست سامانه نوسازی خودرو اتحادیه حذف خواهند شد و قانونمند شدن فعالیت های تاکسی اینترنتی پیگیری می شود.

 

ضامنی همچنین با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی تمایل بیشتری برای دریافت خودرو سمند(برای نوسازی تاکسی) دارند افزود: تنوع خودرو برای نوسازی ناوگان کم است و به همین دلیل تفاهم نامه ای استفاده از خودرو آریو به عنوان تاکسی با شرکت سایپا امضا شده است.

 

* تعیین آمار دقیق تاکسی های شهری کشور

ضامنی با اشاره به اینکه آمار دقیقی در خصوص تعداد تاکسی های شهری کشور وجود ندارد، گفت: این آمار همیشه بین ۳۲۰ هزار تا ۳۵۰ هزار عدد اعلام می شود که با طراحی سامانه جامع تاکسیرانی، ظرف ۲ ماه دیگر آمار دقیق مشخص می شود.

 

به گفته وی، همچنین آمار ارائه شده از سوی سازمان تامین اجتماعی در زمینه تعداد رانندگان تاکسی بیمه شده کشور یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما آمار اتحادیه حداکثر ۹۰۰ هزار نفر می باشد که با تکمیل سامانه جامع تاکسیرانی بیمه افرادی که ذینفع نیستند نیز خذف خواهد شد.

 

* فعالیت قانونی تاکسی های اینترنتی

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی شهر کشور همچنین به فعالیت شرکت های خصوصی تاکسی اینترنتی در برخی شهرهای اشاره کرد و گفت: دراین زمینه جلسات متعددی با مدیران این شرکت ها برگزار شده و پیش نویس آیین نامه فعالیت این نوع تاکسی برای اراده به شورای عالی ترافیک تهیه شده است.

سی و دومین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسی های شهری کشور صبح امروز با حضور خلیل راحتی مشاور وزیر کشور و رئیس مجمع عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، هیربد معصومی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اعضای هیات مدیره و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد.

مخبرالدوله بازدید : 47 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

 

 

 

خرید ماشین سانتافه

کراس‌اوورها را باید از پرطرفدارترین کلاس‌های خودرویی دانست که در دو دهه‌ی اخیر، رشد چشمگیری را تجربه کرده‌اند.

این گروه مناسب کسانی است که SUVها را بیش از حد بزرگ و گران می‌دانند و از طرفی می‌خواهند سوار بر خودرویی شاسی‌بلند باشند.

در واقع کراس‌اوور‌ها هم‌زمان هم قابلیت‌های خارج‌شهری دارند و هم برای استفاده‌ی روزمره در مسیرهای شهری مناسب‌اند. البته قابلیت‌های خارج‌شهری آن‌ها از SUVها کمتر است و به همان نسبت، تجهیزات رفاهی و ایمنی لازم را برای استفاده‌های شهری و جاده‌ای فراهم می‌کنند.

خودرو هیوندای Santa Fe اتوماتیک سال ۲۰۱۶نخستین نسل سانتافه در سال ۲۰۰۰ و با کد اتاق SM وارد بازار شد. تولید این نسل تا ۲۰۰۶ ادامه پیدا کرد. هیوندای سانتافه را  باید یکی از گزینه‌های شناخته‌ شده در این کلاس دانست.

پس از قطع تولید این نسل در سال ۲۰۰۶، نسل دوم اتومبیل سانتافه با ظاهری متحول‌شده راهی لیست فروش نمایندگان ماشین های هیوندای شد. این نسل با ورود به بازار کشور با موفقیت چشمگیری روبه‌رو شد و به‌خوبی جای پای خود را در بازار محکم کرد.

موفقیت این مدل سبب شد تا شرایط حضور سومین و جدیدترین نسل از سانتافه که از سال ۲۰۱۲ روی خط تولید رفت، هموار شود و این نسل ادامه‌دهنده‌ موفقیت‌های نسل پیشین باشد. این نسل هم‌اکنون با تغییراتی جزئی، تحت نسخه‌ی فیس‌لیفت در حال عرضه است.

خودرو هیوندای Santa Fe اتوماتیک سال 2016

سومین نسل از ماشین سانتافه دارای پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری است که توانایی تولید ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت در ۶۳۰۰ دور در دقیقه و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور در دور ۴۲۵۰ را دارد.

مصرف سوخت این مدل در سیکل ترکیبی ۱۱.۱ لیتر به ازای یکصد کیلومتر اعلام شده است. اتومبیل سانتافه اتوماتیک به یک جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی اتوماتیک مجهز است.

فروش خودرو هیوندای سانتافه اتوماتیک سال ۲۰۱۶

از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل‌دسترس در خودرو هیوندای Santa Fe اتوماتیک سال ۲۰۱۶ می‌توان به سیستم ترمز ضدقفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، چراغ روشنایی در روز، سنسور باران، اتولایت، سیستم تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر و درگاه USB، کروزکنترل، دوربین دید عقب، استارت دکمه‌ای و… اشاره کرد.

مخبرالدوله بازدید : 35 سه شنبه 24 مرداد 1396 نظرات (0)

 

توسان آی ایکس 35

خودرو هیوندای ix35 اتوماتیک دارای ۱۴ سیلند با آرایش خطی مستقیم بنزین سوز و دارای ۱۶ سوپاپ می باشد. وزن خودرو ۱۴۹۲ کیلوگرم و توان ماشین ۱۷۵ اسب بخار است.

خودرو هیوندای ix35 اتوماتیک دارای کلاس بدنه شاسی بلند بوده و ترمزهای آن دارای سیستم مدیریت پایداری ماشین است ترمزهای جلو و عقب دیسکی خنک شونده است این اتومبیل دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ بوده و حداکثر سرعت آن ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت و شتاب در ثانیه می باشد.

مصرف سوخت شهری خودرو ۱۲.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت جاده ای ۷.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد. سیستم دستی ترمز پارک و ۱۰ ایربگ در جلو جانبی پرده ای محافظت استرس ایمنی مناسبی را برای سرنشینان اتومبیل  ایجاد کرده است

خودرو هیوندای ix35 اتوماتیک از لحاظ تعادل تعلیق و کنترل خودرو این ماشین دارای سامانه کنترل پایداری ماشین سیستم کمکی کنترل حرکت در شیب یا شیب سنج و نیز سیستم دستیار ترمز می‌باشد، همچنین سیستم کنترل رانش و کشش از دیگر آپشن ها است ترمزهای این اتومبیل به صورت ضد قفل abs و نیز توزیع الکترونیکی نیروی ترمز نیز مجهز می باشد ماشین  هیوندای آی ایکس ۳۵ به صورت گیلاس و دارای کلید ضد سرقت و ریموت کنترل رادیویی است.

 

فروش شرایطی هیوندای توسان

خرید خودرو هیوندای ix35 اتوماتیک

فرمان ۲۰۱۴ ix35 توسان اتوماتیک دارای سیستم هدایت پذیری قدرت کمکی الکتریکی و حساس به میزان سرعت است فرمان به دو صورت عمودی و افقی قابل تنظیم بوده و همچنین سیستم صوتی خودرو در فرمان قابل کنترل می باشد.

سیستم تهویه مطبوع خودرو به صورت اتوماتیک بوده و مجهز به سامانه کنترل کیفیت هوا و فیلتر هوای آن داخل اتاق است نمایشگر اطلاعات سفر نمایشگر اطلاعات راننده به صورت سوپرویژن و نیز کنترل فشار تایر ها از دیگر موارد کنترلی این خودروست سیستم صوتی خودرو مجهز به چهار بلندگو و دو عدد تیونر دارای آمپلی فایر ساب با قابلیت پخش سی دی به همراه جنجر ۶ تایی و دارای درگاه آیپاد AUX و USB می باشد.

صندلی های جلوی خودرو هیوندای آی ایکس ۳۵ اتوماتیک دارای پشت سری برای جلوگیری از صدمات گردن در تصادفات دارای روکش چرم و همچنین دارای تنظیم برقی در ۸۴ و سیستم گرمکن می باشد صندلی های عقب نیز دارای روکش چرم دارای پشت سری فعال و هوشمند دارای سیستم گرمکن و قابلیت تا شوندگی است.

آینه های خودرو الکتروکرومیک بود که کمک به دید راننده در شب می‌کنند همینطور آینه ها به صورت برقی تنظیم شده و به همراه ال ای دی و دارای گرمکن می باشد.

 

فروش خودرو هیوندای ix35 اتوماتیک

چراغ های روشنایی بر روی آیینه ها و قابلیت تاشوندگی شیشه ها با قابلیت تنظیم برقی تمام پنجره ها و همچنین بخار زدای اتوماتیک شیشه ها و نیز شیشه های سولار از دیگر آپشنهای مربوط به شیشه ها و آینه ها می باشد.

توسان آی ایکس ۳۵ اتوماتیک ۲۰۱۴ دارای سقف سانروف ۴ حالته با سیستم محافظ و آیرودینامیک هنگامه باز شدن می‌باشد. نور چراغ خواب صورت خودکار کنترل شده و همچنین تن تنظیم ارتفاع نورد دستی و مه شکن و چراغهای ال ای دی عقب به همراه مهر شکن از دیگر آپشن های چراغ های خودرو است سنسورهای جلو و عقب و همچنین سنسور باران از دیگر تجهیزات و آپشن های مربوط به خودرو برای سهولت در رانندگی و پارک می باشد.

مخبرالدوله بازدید : 41 دوشنبه 23 مرداد 1396 نظرات (0)

رنو از یک مدل مفهومی تیونینگ شده از کراس‌اوور کوچک کوئید در کشور اندونزی رونمایی کرده است.

 

به گزارش اخبار خودرو؛ رنو کوئید یک کراس‌اوور کوچک است که توانسته در بازار آسیا موفقیت بالایی کسب کند. موفقیت این خودرو، سازنده‌ی فرانسوی آن را به این فکر انداخته است که اقدام به عرضه‌ی نسخه‌ای اسپرت از این مدل کند. در همین راستا، در نمایشگاه بین‌المللی خودروی اندونزی یک مدل مفهومی از رنو کوئید به نمایش درآمده است که کوئید اکسترم نام دارد و به کیت بدنه‌ی اسپرت و رینگ‌هایی با سایز بزرگ مجهز شده و در نمای ظاهری آن، بیش از هر چیزی به مشخصه‌های اسپرت تأکید شده است.

 

باید گفت کیت اکسترم واقعا نمای جالبی به کوئید بخشیده است. رنو در بخش جلویی این مدل از چراغ‌های LED و خطوط قرمزرنگ روی کاپوت استفاده کرده است و همچنین یک سری لامپ LED در حاشیه‌های چراغ‌های اصلی به چشم می‌خورند. سپرها عریض‌تر شده‌اند و از رکاب جانبی اسپرت نیز در این خودرو استفاده شده است. در انتها شاهد نصب رینگ‌های بسیار بزرگ OZ روی رنو کوئید هستیم.

 

ماجرا در بخش عقبی خودرو نیز به همین صورت است و شاهد استفاده از یک سپر اسپرت پهن با ورودی‌های هوای غیر واقعی هستیم. یک بالچه‌ی بزرگ نیز روی سقف خودرو نصب شده است و رونمایی از رنو کوئید با کیت بدنه‌ی اسپرت در اندونزی انجام شده است.

 

نمای داخلی این خودرو بدون تغییر باقی مانده است و شاید در این بخش، هماهنگی با نمای اسپرت و خشن بیرونی خودرو مشاهده نمی‌شود. رنو در بخش پیشرانه‌ی این مدل تغییری اعمال نکرده و از همان پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری ۶۸ اسب بخاری در کنار جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی دستی استفاده کرده است.

 

رنو هیچ اشاره‌ای به این نکته نکرده است که آیا این مدل به تولید خواهد رسید یا نه؛ اما خریداران کوئید از سال ۲۰۱۸ خواهند توانست مدل Outsider این خودرو را خریداری کنند که از قطعات پلاستیکی اسپرت و ظاهر خشن بهره‌مند است.

 

رنو کوئید اکستریم نخستین تلاش رنو برای عرضه‌ی نسخه‌ای اسپرت از کوئید نیست. این خودروساز در سال ۲۰۱۶، رنو کوئید Racer را که یک خودروی مفهومی بود نیز رونمایی کرد که تصویر آن را در بالا می‌توانید مشاهده کنید. رنو کوئید ریسر در نمایشگاه Auto Expo در کشور هندوستان رونمایی شد. در این مدل رنو اقدام به حذف صندلی‌های ردیف عقب کرده و خودرو را به رول بار چهار نقطه‌ای نیز تجهیز کرده بود. در نمای بیرون، این مدل دارای رنگ آبی و سپرهایی از جنس الیاف کربن بود. رینگ‌های بزرگ ۱۸ اینچی و دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر نیز از دیگر مشخصه‌های این مدل مفهومی بودند و با رونمایی از رنو کوئید با کیت بدنه‌ی اسپرت می توان پی برد که این خودرو در هم رده های خود به رقابت بپردازد.

مخبرالدوله بازدید : 27 دوشنبه 23 مرداد 1396 نظرات (0)

خودروساز ژاپنی میتسوبیشی، در نمایشگاه خودروی اندونزی از مدل چندمنظوره‌ی جدید خود با نام ایکس‌پندر رونمایی کرد.

به گزارش اخبار خودرو؛ میتسوبیشی یکی از تولیدکنندگان مطرح خودروی ژاپن است که در سطح جهان نیز سابقه‌ی بسیار خوبی دارد. مدل‌های لنسر، پاجرو، اوتلندر، گالانت و ASX تعدادی از محصولات محبوب این برند هستند. این خودروساز در نمایشگاه خودروی اندونزی در جاکارتا، با رونمایی میتسوبیشی از شاسی‌ بلند Xpander  به عنوان طرح نهائی به بازار رقابت پا گذاشت.

به دنبال رونمایی میتسوبیشی از شاسی‌ بلند Xpander به صورت آنلاین این خودرو در نمایشگاه خودروی جاکارتا، میتسوبیشی اطلاعات بیشتری درباره خودروی چندمنظوره جدید خود منتشر کرد. ایکس‌پندر جایگزین E-Xpander می‌شود و در اندونزی به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که این خودرو اوایل سال آینده میلادی راهی بازارهای منطقه آسه‌آن و دیگر بازارهای دنیا خواهد شد.

این محصول، ایده‌های طراحی MPV-های سنتی را با ویژگی‌های بصری خودروهای کراس‌اوور مدرن ترکیب می‌کند. خودروساز ژاپنی وعده داده است که استحکام، راحتی، عملکرد خوب فنی و همچنین لذت سواری در یک خودروی بادوام و در عین حال لوکس را ارائه می‌دهد.

طبق گفته میتسوبیشی، ایکس‌پندر یک خودروی هفت صندلی با بزرگ‌ترین فضای کابین در نوع خود است و فضای مناسبی برای سر و زانوهای سرنشینان فراهم می‌کند. صندلی‌های ردیف دوم و سوم می‌توانند به‌راحتی بدون هیچ‌گونه فاصله‌ای به یک فضای بزرگ مسطح برای قرار دادن بار تبدیل شوند.

میتسوبیشی می‌گوید سطح راحتی این خودرو، به لطف کاهش صدای پیشرانه و سبک طراحی بدنه بسیار بالا است. شیشه جلو به‌صورت پانورامیک و از نوعی ضخیم با کیفیت عالی، ضد صدا است و با یک لایه‌ی جذب‌کننده اضافه صدا ساخته شده است. سرنشینان باید فضای کافی برای وسایل خود در طول سفر پیدا کنند؛ چرا که در مجموع ۱۶ نگهدارنده بطری در درب و کنسول مرکزی خودرو بین صندلی‌های جلو و عقب وجود دارد.

این خودروی چندمنظوره مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی است که ۱۰۵ اسب بخار (۷۷ کیلووات) قدرت دارد و به یک جعبه‌دنده‌ی ۴ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. انتظار نداشته باشید که این خودرو شتاب‌گیری قابل توجهی داشته باشد؛ اما میتسوبیشی وعده داده است که این موتور حتی در هنگام بالا رفتن از تپه‌های شیب‌دار با حالت بار کامل، عملکرد مؤثر، قدرتمند و قابل اطمینانی ارائه می‌دهد.

اسامو ماسوکو، مدیر عامل شرکت میتسوبیشی موتورز (MMC)، در افتتاحیه نمایشگاه خودروی جاکارتا گفت: میتسوبیشی با تولید ایکس‌پندر به گسترش حضور قوی‌تر گروه MMC در بازار خودروهای SUV و MPV می‌اندیشد. این شرکت طرح‌هایی برای حضور خودروهای سبک خود در اندونزی و فراتر از آن در سراسر منطقه آسه‌آن پیاده‌سازی کرده است. ما قصد داریم با توسعه سطح زندگی مشتریان، به رشد روزافزون جامعه کمک کنیم.

اخیرا شرکت میتسوبیشی از طرح‌های خود برای سرمایه‌گذاری در صنعت خودروسازی ایران خبر داده بود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 980
  • بازدید کلی : 7,702