loading...
فروش انواع ماشین خارجی
مخبرالدوله بازدید : 40 یکشنبه 15 مرداد 1396 نظرات (0)

قیمت اکسنت دنده ای

 

 خودرو هیوندای اکسنت دنده ای سال 2016

در سال 1994 شرکت «Hyundai» اولین نسل از مدل «Accent» خود را روانه‌ی بازار کرد که به‌دلیل زیبایی و کیفیت و قیمت پایین نسبت به همتایان غربی‌اش، از همان آغاز توانست به‌سرعت توجه بازار خودرو را به خود جلب کند.

نسل چهارم این خودرو در سال 2010 با توجه به سیاست هیوندای در ساخت اکسنت مبنی بر عرضه‌ی خودرویی ساده با هزینه‌ی ساخت پایین و داشتن امکانات معقول برای استفاده‌ی روزمره راهی بازار شد.

خودرو هیوندای Accent دنده ای سال 2016  به گیربکس چهاردنده‌ی اتوماتیک و یک پیشرانه‌ی چهارسیلندر 1.4لیتری مجهز است که می‌تواند 97 اسب‌بخار و همچنین 132 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد کند.

در فضای داخلی هیوندای اکسنت، به‌دلیل کاهش هزینه‌ی ساخت، به‌ وفور از لوازم پلاستیکی استفاده شده است. فضا برای چهار نفر بسیار مناسب بوده؛ ولی برای نشستن پنج ‌نفر کمی تنگ است.

خودرو هیوندای اکسنت

خودرو هیوندای Accent دنده ای سال 2016 دو ایربگ دارد و در تست ایمنی سازمان NHTSA (اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‎‌های آمریکا) چهار ستاره‌ی ایمنی کسب کرد. همچنین در IIHS (انستیتو بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌های آمریکا) تست شد و توانست در بخش‌هایی همچون استحکام سقف، حفاظت سر و صندلی‌ها و برخورد از نیمه‌ی جلو، نمره‌ی خوب را کسب کند.

 

از امکانات خودرو هیوندای Accent دنده ای سال 2016  می‌توان به سانروف برقی دوحالته، سیستم کنترل پایداری، تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، روکش صندلی‌های پارچه‌ای ترکیبی و سیستم eco Drive جهت نشان‌دادن حالت بهینه در حین رانندگی اشاره کرد. مصرف سوخت هیوندای اکسنت 1.4 لیتری در هر 100 کیلومتر حدود 6 لیتر است و در مدت حدود 13.4 ثانیه، شتاب آن از صفر به صد کیلومتر می‌رسد.

 

اگربخواهیم ایرادات این خودرو را نام ببریم باید به وضعیت مصرف سوخت آن که کمی زیاد است. ایراد بعدی اینکه حداقل در مدل هاچ‌بک این سری، شیشه‌ی عقب دید کافی نداشته و خبری هم از دوربین عقب نیست. امکاناتی هم مثل سان‌روف و سیستم یکپارچه با گوشی‌های موبایل وجود ندارند.

 در مورد خودرو هیوندای Accent دنده ای سال 2016 چیز جذابی وجود ندارد اما هر دو مدل هاچ‌پد و صندوق‌دار، خودروهایی شکیل و جذاب هستند که می‌توانند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند. این خودروها می‌توانند انتظاراتی را که از یک خودروی اقتصادی برای مصارف روزمره دارید، به بهترین شکل برطرف سازند. برای شروع، هر دو مدل این سری، جزو سریع‌ترین خودروها در کلاس‌شان محسوب می‌شوند. این خودروها با هر دو حالت دنده‌ای و اتوماتیک عرضه می‌شوند که انتخاب‌شان به سلیقه‌ی کاربر بستگی دارد. به‌علاوه، هیوندای، توجه ویژه‌ای به کیفیت ساخت اتاق و شاسی خودرو داشته و موقعی که در اتوبان‌ها با سرعت زیادی در حال رانندگی باشید، صدایی از قسمت‌های مختلف بدنه به گوش‌تان نمی‌رسد. این یعنی می‌توان انتظار طول عمر زیادی از این خودروها داشت؛ یعنی کسانی که قصد ندارند تا هرسال، خودروی خود را عوض کنند از سرمایه‌گذاری برای خرید اکسنت پشیمان نمی‌شوند. مورد بعدی اینکه اتاق اکسنت در مقایسه با خودروهای هم‌رده‌اش کاملا بزرگ‌تر است و کسانی که در صندلی پشتی می‌نشینند، از وضعیت کوچک بودن فضا، شکایتی نخواهند کرد.

خودرو هیوندای Accent دنده ای سال 2016 در دو مدل کلی صندوق‌دار و هاچ‌بک چهار در تولیدشده است که به‌راحتی ۵ سرنشین را در خود جای می‌دهد.

اکسنت صندوق‌دار امکانات زیادی دارد که از مهم‌ترین‌شان می‌توان به رینگ‌های ۱۴ اینچی، صندلی راننده با امکان تنظیم ارتفاع، ۶ بلندگو، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، ورودی‌های USB و AUX و برف‌پاک‌کن برای شیشه‌ی عقب اشاره کرد. البته مدل اتوماتیک این خودرو، سیستم کروز کنترل هم دارد.

خودرو هیوندای Accent دنده ای سال 2016 صندوق‌دار SE، در دو مدل عرضه‌شده است. مدل اول که Popular نام دارد، به سیستم گرم‌کن آینه‌ها، بلوتوث، کنترل سیستم صوتی روی فرمان و فضای نگهداری در کنسول وسط مجهز شده است. مدل دیگر که Style نام دارد، علاوه بر تمام این‌ها، چراغ‌های نورافکنی با LED، مه شکن، رینگ ۱۶ اینچی، ترمز دیسکی در عقب و پوشش چرمی برای فرمان و دنده هم دارد.

 

 

 

فروش خودرو هیوندای Accent دنده ای سال 2016 

 

از لحاظ امکانت امنیتی، هیوندای اکسنت مدل ۲۰۱۶ امکانات کاملی دارد که برای مثال می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل تعادل خودرو، کیسه هوای کناری برای صندلی‌های جلویی و ترمزهای دیسکی جلویی اشاره کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 979
  • بازدید کلی : 7,701