loading...
فروش انواع ماشین خارجی
مخبرالدوله بازدید : 68 چهارشنبه 11 مرداد 1396 نظرات (0)

 

خودرو کوپه

خودرو کوپه مینی Open 150 دنده ای کروک سال 2016

خودرو مینی John Cooper Works اتوماتیک کروک سال 2016 به دنبال سیاست‌های شرکت خودروسازی مینی، نسخه کانورتیبل مینی جان کوپر وورک به یک سپر جلو جدید با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا و زنبوری‌های جدید در میان جلو پنجره بعلاوه چراغ‌های تمام LED مجهز شده و در عقب آن هم از سیستم اگزوزی اسپرت استفاده شده که پیش از این بر روی نسخه استاندارد خبری از آن‌ها نبود.

در زیر شاسی هم جدیدا رینگ‌هایی 17 اینچی آلیاژی نصب شده که در 5 پره اصلی دوبل ساخته شده و از پشت آن‌ها می‌توان کالیبراسیون قرمز رنگ ترمزها را مشاهده کرد و مهم‌تر از هرچیز دیگر که این خودرو صرفا به خاطر آن تولید شده است، سقف متحرک پارچه‌ای آن خواهد بود که در عرض تنها 18 ثانیه و در حداکثر سرعت 30 کیلومتر بر ساعتی کاملا باز یا بسته می‌شود.

فروش خودرو کوپه

 

فروش خودرو کوپه مینی John Cooper Works اتوماتیک کروک سال 2016

در زیر کاپوت این مدل، موتوری 4 سیلندر به حجم دو لیتر و مجهز به توربوشارژ نصب شده که توانایی تولید 228 اسب بخار و 320 نیتن متر گشتاور را دارد که با توجه به این اعداد، مینی‌جان‌کوپر می‌تواند در عرض 6.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و در پایان نیز به حداکثر سرعت 242 کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت 6.5 لیتری آن باعث شده که راننده خیالش از بابت هزینه‌ی زیاد سوخت راحت باشد.

در بین تمامی تریم‌های خودرو، مدل جان کوپر ورکس (JCW) قدرتمندترین پیشرانه را در دل خود جای داده است. این مدل همان پیشرانه‌ی توربوشارژری 2.0 لیتری مدل کوپر S را با انجام تغییراتی به حداکثر توان 228 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر رسانده است.

خودرو کوپه جان کوپر ورکس در تست‌های غیررسمی با گیربکس دستی، صفر تا 97 کیلومتر بر ساعت را در 6.2 ثانیه طی کرده و به گفته‌ی کمپانی مینی، مدل اتوماتیک خودرو این کار را در چند دهم ثانیه سریع‌تر انجام می‌دهد. بر طبق ارزیابی‌های آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا (EPA)، مصرف سوخت ترکیبی خودرو به ازای هر 100 کیلومتر رانندگی با گیربکس دستی 12 لیتر (10.6 لیتر/ 13 لیتر) و با گیربکس اتوماتیک 11 لیتر (9.8 لیتر/ 13 لیتر) است.

مدل خودرو مینی John Cooper Works اتوماتیک کروک سال 2016 از دو صندلی در کنار هم بهره می‌برد که توسط رول‌بار مخفی در پشت هر صندلی، از سرنشینان محافظت می‌کند. این خودرو با وجود قلب تپنده‌ی 4 سیلندر و 2لیتری توربوشارژ، توانایی تولید 192 اسب بخار و 280 نیوتن‌متر گشتاور را دارد که به کمک آن می‌تواند صفر تا صد کیلومتر را تنها در 7.1 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت 230 کیلومتر در ساعت برسد. با توجه به وزن پایین خودرو و استاندارد یورو6 موتور آن، مصرف ترکیبی 6 لیتر در هر صد کیلومتر برای این خودرو دور از انتظار نیست.

خرید خودرو کوپه

خرید خودرو کوپه مینی John Cooper Works اتوماتیک کروک

خودرو مینی John Cooper Works اتوماتیک کروک سال 2016 این مدل به یک سپر جلوی جدید با خواص ایرودینامیکی بالا و چرا غ‌های LED ، رینگ‌های 17اینچی و سقف پارچه‌ای که در عرض 18 ثانیه و در حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت بسته می‌شود، مجهز شده است. وجود سیستم اگزوز اسپرت در کنار دو خط، روی کاپوت خودرو نمایی کاملا اسپرت و تهاجمی به مینی بخشیده است.

مدل 2016 مینی کوپر به شکل هاچ‌بک دو درب و چهار درب در کنار یک مدل کروک (کانورتیبل) عرضه می‌شود. تمامی این بدنه‌ها در قالب دو تریم به فروش می‌رسند: تریم پایه‌ی کوپر، تریم کوپر S. البته علاوه بر این‌ها تریم دیگری با نام John Cooper Works یا به اختصار JCW برای مدل دو درب هاچ‌بک و به تازگی مدل کروک، در نظر گرفته شده است که توانمندی‌های بیشتری نسبت به تریم‌های دیگر دارد.

در مدل کروک می‌توان با استفاده از دکمه‌ی قفل خودرو بر روی سوئیچ یا دکمه‌ی تغییر وضعیت در داخل کابین، باز یا بسته‌شدن سقف خودرو را کنترل کرد. 

خودرو مینی John Cooper Works اتوماتیک کروک سال 2016 در تست‌های تصادف دولت آمریکا (NHTSA) چهار ستاره از مجموع پنج ستاره‌ی ایمنی را دریافت کرده است که به تفکیک شامل چهار ستاره در بخش برخورد کامل از جلو و چهار ستاره در برخورد جانبی می‌شود. علاوه بر این، در ارزیابی‌های موسسه‌ی بیمه‌ی ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS)، کوپر با کسب حداکثر امتیاز در تمامی پنج بخش اصلی به عنوان «انتخاب ایمنی برتر +» از دید این موسسه دست یافته است که خودروهای معدودی توانایی رسیدن به آن را دارند.

در بحث ایمنی نیز مینی دارای کیسه هوای سرنشینان و کیسه هوای جانبی، EBD,ESP,TCS است؛ همچنین سنسورهای پارک عقب نیز به درخواست مشتری روی خودرو نصب می‌شوند؛ همچنین مدل 4 چرخ متحرک نیز قابل سفارش است. نمایشگر 6.5اینچی، کلیدهای روی فرمان، سیستم تهویه‌ی اتوماتیک، سیستم صوتی با قابلیت بلوتوث و USB، گرمکن صندلی نیز ازجمله امکانات رفاهی این خودرو به شمار می‌روند که بعضی از آن‌ها فقط به صورت سفارشی روی خودرو نصب می‌شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 1,000
  • بازدید کلی : 7,722